Html és Css-ezők meg kell tanulni az összes taget és parancssort?
Figyelt kérdés
Most tanulom, egy jó könyvből az egészet. De már azt veszem észre, hogy kezd sok lenni, hogy memorizálni kell, hogy mi mi után és miért kell főleg pl a legördülő menüknél vagy a checkboxoknál vagy ilyesmiknél. Az gáz, ha elkezdem komolyabban csinálni a könyvem is ott lesz azért velem? Tehát értitek... Vagy egy idő után úgyis ez is bevésődik?2011. ápr. 25. 14:55
1/9 anonim válasza:
Egy idő után menni fog magától, bár a riktán használt dolgok miatt gyakran felnézek a w3schools-ra.
Sokkal nagyobb gond lesz a szerver oldali nyelvek dolgait megjegyezni. Amikor dolgozom, akkor folyamatosan meg van nyitva a php.net is.
2/9 A kérdező kommentje:
Akkor jól gondoltam. Egyébként milyen nehéz elhelyezkedni? Én alapból infó tanár vagyok és rendszergazda papírom is van, csak kevés tapasztalatom, sőt semmi, csak a tanáriból.
2011. ápr. 25. 15:19
3/9 anonim válasza:
Ja és még vmi: állásinterjún nem fognak 10 tag-et kikérdezni. A lényeg, hogy meg tudod-e oldani az adott problémát. Ha ahhoz ki kell nyitnod a könyvet, az nem baj. Az a baj, hogy ha ötleted sincs.
Minél előbb jársz a webfejlesztésben (vagy akármilyen programnyelvben) a kódolás egyre kisebb részét teszi ki a munkádnak, szóval mondom mégegyszer: nem baj ha nem ugrik be, hogy milyen paraméterei vannak egy tag-nek.
4/9 anonim válasza:
Pedig tapasztalat kell leginkább az elhelyezkedéshez és néhány referencia. Ha most kezdted és dolgozol mellette, akkor szerintem másfél-két évig még ne építs arra, hogy webfejlesztőként elhelyezkedsz. Ha megvan a tapasztalat, akkor nem nehéz. A web fejlődik, tehát egyre több fejlesztő kell.
5/9 A kérdező kommentje: