Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Miért nem tudom reklámozni az...

Miért nem tudom reklámozni az Instagram oldalamat?

Figyelt kérdés

Manikűr témájú.

Beadom a bankkártya számokat, oké. Megerősítem a telefonban, sikeres, oké.

Aztán ez a fehér lap és semmi:

[link]


Próbáltam már más böngészőt, 30x próbáltam beadni, világít is az online bankban hogy megerősítve de mégis fehér lap... Se Adblock már, kifogytam az ötletekből.


szept. 2. 12:52
 1/2 A kérdező kommentje:
Kapcsolatba lépni velük pedig katasztrófa. Sehol egy email vagy ahová lehetne írni valami mező. Mindenhol csak infó ami nem segít.
szept. 2. 12:53
 2/2 anonim ***** válasza:

Ezek próbáld hátha segít:

Böngésző gyorsítótár és sütik törlése: Bár próbáltad már más böngészőt, érdemes lehet a gyorsítótár és a sütik törlését is elvégezni, mivel a korábbi adatok zavarhatják a folyamatot.


VPN használata: Ha VPN-t használsz, próbáld meg kikapcsolni, mivel ez is okozhat problémákat a hitelesítésnél vagy a fizetési folyamatnál.


Próbáld meg az Instagram alkalmazásban: Ha a böngészőben próbáltad, érdemes lehet közvetlenül az Instagram alkalmazásban elvégezni a tranzakciót, mivel a mobilalkalmazás gyakran stabilabb ilyen műveleteknél.


Másik fizetési módszer: Próbáld ki egy másik bankkártyát vagy fizetési módot (pl. PayPal), hogy kizárd a kártyával kapcsolatos esetleges problémákat.


Kapcsold ki az összes böngésző kiterjesztést: Még ha az Adblockert már kikapcsoltad is, más bővítmények is okozhatnak problémát. Próbáld meg teljesen kiterjesztések nélkül indítani a böngészőt.


Frissítsd a fizetési adataidat az Instagram/Facebook Ads Managerben: Lépj be a Facebook Ads Managerbe, és frissítsd manuálisan a fizetési adatokat, hogy megbizonyosodj arról, hogy minden rendben van.


Fizetési limit: Ellenőrizd, hogy van-e bármilyen fizetési limit a bankodnál vagy az Instagram platformon, amely akadályozhatja a tranzakciót.


Kapcsolat az Instagram ügyfélszolgálattal: Ha egyik megoldás sem működik, vedd fel a kapcsolatot az Instagram támogatással. Az Ads Managerben is jelentheted a hibát, hogy segítséget kapj.


Ha ezek után is fennáll a probléma, valószínűleg a platformon belül lehet technikai hiba, amit a támogatás oldhat meg.

szept. 25. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!