Mit tehetek ha a beígért weblap nem készül el határidőre?
Jócskán túlléptük a szerződésben foglalt határidőt, és a weblap még használhatatlan.
Amit kértem szépen meg is csinálták. Kifizettem, viszont jött a feketeleves...a funkciók nem működnek és azóta is tesztelünk mert valami mindig van ami nem úgy működik ahogy azt elvártam volna. Ígérgetés magyarázkodás a jelenlegi állás.
Per? Visszakérni az oldal árát? Mit tennétek?
Szia!
Ezt szerződésbe kellet volna foglalni, hogy mikorra kell késznek lennie, hogy mi a garanciás idő...
Igen, attól függ, pontosan mit vállalt a fejlesztő, milyen határidővel, volt-e kötbér megállapítva, stb.
Ha már kifizetted és a vállalt határidőt nem tartották, akkor visszakérheted a zsét, szerződésszegésre hivatkozva. Az más kérdés, hogy attól még nem fog működni a weblap, szóval azt is mérlegelni kell, mi éri meg jobban: türelmesnek lenni (közben persze tovább hajtani őket), vagy perelni.
Nem vagyok jogász, de ha nem tudtál a hibákról az átvételkor, akkor véleményem szerint ez hibás teljesítésnek minősül (szerződésszegés egy esete).
Azért olvasd át rendesen, mert vannak buktatói a dolognak.
Nem tűnt/tűnik jött-ment webfejlesztőnek, egyébként az országban több helyről kértem ajánlatot mindenhonnan ugyan azok a feltételek érkeztek.
4-6 hónap és nem kis összeg, nem egy sima webshopról beszélünk.
Hát nem tudom, volt hogy nekem se sikerült befejeznem, mert elvoltam havazva rendesen. Úgy hogy nekem volt már kínos, és 1-2 ügyfélnél vissza kellet adnom, félkészen az oldalt, az előleggel együtt.
De van olyan is, ahol az ügyfél hibájából nem halad, mert képtelen válaszolni arra amit kérdezek, és volt hogy fél év múlva, egy banknak írt levél válasz levelét továbbította, és onnan hámoztam ki az információt, amit velem elfelejtett közölni.
1 kattintásos fizetés integrációt szeretne, ehhez kért információt a bankjától, ahol leírta példában is a használatát, és a bank válaszát nem értette ezért továbbította felém, így bő fél év után megtudtam pár új részletet, amit addig velem elfelejtett közölni.
Ekkor újra elmondtam, mit kér a bank a szolgáltatás elérhetővé tételéhez, amihez kérvényt kell írni, céges pénzügyi adatok mellékletével, egyedi elbírálásra...
Aztán újabb fél év után, megkérdi hogy mikor lesz kész.
Ekkor újra ugyan azt a 6-8 kérdést feltettem, amire megint kitérő válaszok jöttek.
És persze a bankkal se szerződött le, vagy is van szerződése, de teljesen más még közvetlen se kapcsolódó szolgáltatásra.
Én már feladtam vele küzdést, van a cégnél még egy kitartó ember, ő küzd még vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!