Egy mai átlagos gépigényű játék megírásához, teszteléséhez, stb, milyen számítógépre van szükség ár-tejesítmény optimális arányában?
Egy ilyesmi átlagos játékhoz elég egy átlagos gép is.
Én 1080Ti-os configot építettem magamnak, de én VR részt is rakok bele, szóval az oculushoz erős gépet akartam, főleg ha még nem optimalizált elemeket rakok bele.
Mellette van egy zenbookom amin simán tudok egyszerűbb játékokat fejleszteni mx150-es vidkarival. Szóval nem atomreaktor kell nyugi.
Unity játékmotort használok és a tutorialok nagyon nagy részében óriási erőforrás pazarlást látni. Főleg amikor tényleg számítás igényes 1-1 rész, de a videóban berakja az update alá. Én is az update alá rakom legtöbb esetben, csak én limitálom a futását, felesleges minden framenél kiszámolni egy csomó adatot. Főleg amikor mindig új objektumot hozol létre a régit "eldobva".
Szerintem nézz utána annak, hogy hogyan írj olyan kódot ami nem eszi meg a gépet és akkor elég jó játékot tudsz csinálni erőforrás spórolással. Akármilyen motort, technológiát is használsz :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!