Ezt hogy csinálják a japánok?
Láttam egy-két 2D japán pornó játékot(a karakterek kézel vannak megrajzolva), amiben a nőnek a melle elég valósághűen mozog.
Látszik, hogy a női karakter meg van rajzolva, de mintha melle, nem csak, hogy meg van rajzolva, hanem valami szoftverrel le van generálva, hogy föl-le mozdulatoktól valósághűen viselkedjen. Animációkat is láttam ilyeneket 2D-be hentai-t.
Ezt hogy csinálják?
Milyen programmal csinálják? Hogy? Ez nagyon állat.
A pornójátéknak a neve amiben ezt felfedeztem az a neve, hogy Night of Revenge . És eléggé megdöbbent a technika.
Tabaki te egy ász vagy. Hát hallod, akkor azt a 2d-s játékot, 3d be csinálták?
Én azt hittem megrajzolták és a 2d-s rajzot manipulálták valamilyen programmal.
Olyannal mint a toon boom vagy anime studio(ezekben van vonal deformáció). De akkor nagyot tévedtem.
Hát erre nem gondoltam.
Mi az a freestyle renderer?
Toon shader van mayában?
Mayát nagyon sokan dicsérik.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Hát hallod, akkor azt a 2d-s játékot, 3d be csinálták?"
Erre utaltam #6-os hozzászólásomban.
"Mi az a freestyle renderer?"
Egy olyan renderelő motor a Blenderben, amivel nem fotorealisztikus, hanem képregény/rajzolt animációs-film szerű képi hatást lehet elérni.
Bővebben:
* [link]
"Toon shader van mayában?"
Ha már a nyílt forrású és ingyenes Blenderben van, akkor a fizetős és zárt forrású Maya-ban is kialakítható - például:
* [link]
* [link]
* [link]
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
„akkor azt a 2d-s játékot, 3d be csinálták?”
Igen, de erre már az előttem szóló is utalt. Elkészítik a 3D modellt, és azzal fölvesznek egy halom kis animációt, pl. gyalogol, rohan, ugrik, karddal suhint a csaj, vagy csak állva piheg, és az irányítástól függően hol ezt, hol amazt a képsort vetítik le. Így megspórolják a bonyolult és erőforrás-zabáló valódi 3D-modellkezelést, de az eredmény mégis látványos. Ha a modell már megvan, az animálása is egyszerűbb, mint 2D.ben megrajzolni.
„Mi az a freestyle renderer?”
A Freestyle egy olyan -- úgynevezett non-photorealistic -- megjelenítőprogram neve, amelynek a célja eltér az általában megszokottól, tehát nem a minél „természethűbb” hatásra törekszik, hanem éppen az elnagyoltabb, leegyszerűsített, stilizált ábrázolásra. A Freesyle kezdetben, önálló szoftverként is jól együttműködött a Blenderrel, de körülbelül öt éve bele is építették. A beállításától függően egyszerű körvonalazástól a nagystílűen odavetett firkáig egy sor jópofa, kézművesebbnek ható megoldásra alkalmas.
„Toon shader van mayában?”
Én csak ingyenes programokat használok, de a Google alapján egyértelmű, hogy van. De egyébként is megelőlegeztem volna neki, végülis a világ egyik legjobb animációs programjáról van szó.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Igazából, azt határoztam el, hogy megtanulom a mayát, mert mindenki nagyon profinak gondolja.
Mindenki azt mondja, hogy az a legjobb.
Gondolom ez a Freestyle dolog is benne van.
Mondtátok, hogy a toon shader benne van.
A 3D-s animációból csinálják a szprájtot, nem semmi.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"A 3D-s animációból csinálják a szprájtot, nem semmi."
Úgy a legkifizetődőbb. 2D grafikai programmal rengeteg munka volna. Régen még lehetett így, de ma már más szelek fújnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!