Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ezt hogy csinálják a japánok?

Ezt hogy csinálják a japánok?

Figyelt kérdés

Láttam egy-két 2D japán pornó játékot(a karakterek kézel vannak megrajzolva), amiben a nőnek a melle elég valósághűen mozog.


Látszik, hogy a női karakter meg van rajzolva, de mintha melle, nem csak, hogy meg van rajzolva, hanem valami szoftverrel le van generálva, hogy föl-le mozdulatoktól valósághűen viselkedjen. Animációkat is láttam ilyeneket 2D-be hentai-t.


Ezt hogy csinálják?

Milyen programmal csinálják? Hogy? Ez nagyon állat.

A pornójátéknak a neve amiben ezt felfedeztem az a neve, hogy Night of Revenge . És eléggé megdöbbent a technika.


2019. febr. 26. 16:23
1 2
 11/17 A kérdező kommentje:

Tabaki te egy ász vagy. Hát hallod, akkor azt a 2d-s játékot, 3d be csinálták?


Én azt hittem megrajzolták és a 2d-s rajzot manipulálták valamilyen programmal.

Olyannal mint a toon boom vagy anime studio(ezekben van vonal deformáció). De akkor nagyot tévedtem.


Hát erre nem gondoltam.

2019. márc. 1. 16:57
 12/17 A kérdező kommentje:

Mi az a freestyle renderer?


Toon shader van mayában?

Mayát nagyon sokan dicsérik.

2019. márc. 1. 17:06
 13/17 anonim ***** válasza:

"Hát hallod, akkor azt a 2d-s játékot, 3d be csinálták?"

Erre utaltam #6-os hozzászólásomban.


"Mi az a freestyle renderer?"

Egy olyan renderelő motor a Blenderben, amivel nem fotorealisztikus, hanem képregény/rajzolt animációs-film szerű képi hatást lehet elérni.

Bővebben:

* [link]


"Toon shader van mayában?"

Ha már a nyílt forrású és ingyenes Blenderben van, akkor a fizetős és zárt forrású Maya-ban is kialakítható - például:

* [link]

* [link]

* [link]

2019. márc. 1. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 tabaki ***** válasza:

„akkor azt a 2d-s játékot, 3d be csinálták?”

Igen, de erre már az előttem szóló is utalt. Elkészítik a 3D modellt, és azzal fölvesznek egy halom kis animációt, pl. gyalogol, rohan, ugrik, karddal suhint a csaj, vagy csak állva piheg, és az irányítástól függően hol ezt, hol amazt a képsort vetítik le. Így megspórolják a bonyolult és erőforrás-zabáló valódi 3D-modellkezelést, de az eredmény mégis látványos. Ha a modell már megvan, az animálása is egyszerűbb, mint 2D.ben megrajzolni.


„Mi az a freestyle renderer?”

A Freestyle egy olyan -- úgynevezett non-photorealistic -- megjelenítőprogram neve, amelynek a célja eltér az általában megszokottól, tehát nem a minél „természethűbb” hatásra törekszik, hanem éppen az elnagyoltabb, leegyszerűsített, stilizált ábrázolásra. A Freesyle kezdetben, önálló szoftverként is jól együttműködött a Blenderrel, de körülbelül öt éve bele is építették. A beállításától függően egyszerű körvonalazástól a nagystílűen odavetett firkáig egy sor jópofa, kézművesebbnek ható megoldásra alkalmas.


„Toon shader van mayában?”

Én csak ingyenes programokat használok, de a Google alapján egyértelmű, hogy van. De egyébként is megelőlegeztem volna neki, végülis a világ egyik legjobb animációs programjáról van szó.

2019. márc. 1. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 tabaki ***** válasza:
Na, amíg fogalmazgattam, a kolléga is leírta ugyanazt. Puskás Gábor későn futott...
2019. márc. 1. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 A kérdező kommentje:

Igazából, azt határoztam el, hogy megtanulom a mayát, mert mindenki nagyon profinak gondolja.

Mindenki azt mondja, hogy az a legjobb.

Gondolom ez a Freestyle dolog is benne van.

Mondtátok, hogy a toon shader benne van.



A 3D-s animációból csinálják a szprájtot, nem semmi.

2019. márc. 1. 20:13
 17/17 anonim ***** válasza:

"A 3D-s animációból csinálják a szprájtot, nem semmi."


Úgy a legkifizetődőbb. 2D grafikai programmal rengeteg munka volna. Régen még lehetett így, de ma már más szelek fújnak.

2019. márc. 1. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!