Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ezt hogy csinálják a japánok?

Ezt hogy csinálják a japánok?

Figyelt kérdés

Láttam egy-két 2D japán pornó játékot(a karakterek kézel vannak megrajzolva), amiben a nőnek a melle elég valósághűen mozog.


Látszik, hogy a női karakter meg van rajzolva, de mintha melle, nem csak, hogy meg van rajzolva, hanem valami szoftverrel le van generálva, hogy föl-le mozdulatoktól valósághűen viselkedjen. Animációkat is láttam ilyeneket 2D-be hentai-t.


Ezt hogy csinálják?

Milyen programmal csinálják? Hogy? Ez nagyon állat.

A pornójátéknak a neve amiben ezt felfedeztem az a neve, hogy Night of Revenge . És eléggé megdöbbent a technika.


2019. febr. 26. 16:23
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
3d animátor progival.
2019. febr. 26. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:

3D animátor progival amivel 2d-t is lehet csinálni?


Írd be hogy Night of Revenge, nézd meg.


Tudnál mondani nevet, milyen progival lehet?

2019. febr. 26. 16:59
 3/17 A kérdező kommentje:
Autodesk maya-val ezt biztos nem.
2019. febr. 26. 17:00
 4/17 A kérdező kommentje:
ja bocs kínai nem japán, de akkor is, nem találok rá sehol programot az interneten.
2019. febr. 26. 17:04
 5/17 anonim ***** válasza:
A Unity biztosan tud ilyet.
2019. febr. 26. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:

Az egyik Youtube videó:

* https://www.youtube.com/watch?v=bYQPNQM_fBw

leírásából letölthető állományok alapján ezt Unityval csinálták.


A mell mozgatása 3D modellező szoftverrel kivitelezhető:

* https://www.youtube.com/watch?v=vQi2F24SHX0 - Blender

* https://www.youtube.com/watch?v=mNRvTF6VyBc - ugyancsak

* https://www.youtube.com/watch?v=WNZw57nC7Cs - Maya

* https://www.youtube.com/watch?v=mKtEmGbQ6yg - Unity


A képregény-szerű hatás is csak trükk - a megfelelő shadereken múlik:

* https://www.youtube.com/watch?v=QsHFAnzBeQE

2019. febr. 26. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
Miért érzem úgy, hogy ez egy máig is népszerű probléma a férfi programozók körében? :D
2019. febr. 26. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
Attól hogy pattognak a csöcsök még nem lesz pornó. Softbody physics re keresgélj, de 2d ben ezt meg lehet csinálni UV trükközéssel is shaderből, vagy a lehető legprimitívebb módon előre kiderenderelsz egy animációt aztán használod ahogy van. Videó alapján az utóbbira tippelek.
2019. febr. 27. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 tabaki ***** válasza:
A Blender a fizikán kívül magára a rajzfilmszerű megjelenítésre is képes, toon shaderrel, körvonalrajzolással egyetemben.
2019. febr. 28. 01:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 tabaki ***** válasza:

„Animációkat is láttam ilyeneket 2D-be hentai-t.”

Én a hentaiban nem vagyok ismerős, de valamelyik listázós videósnál találkoztam ilyen jelenettel, ahol valami wtf-megjegyzés kíséretében bemutatta, ahogy a bige mellei tébolyodott vizeslufiként kalimpáltak ide-oda. Ott mindenesetre egyértelmű volt, hogy a látszólag hagyományos rajzfilmes stílus mögött valójában 3D-animáció van, és nyilván a fizika nem egészen korrekt behangolása eredményezte a keblek önálló életre kelését.

Ami a játékot illeti, csak ma néztem bele egy-két gameplaybe -- a kérdés alapján nagyobb csudát vártam. A bal felső ficak animációja némi igyekezettel manuálisan is megrajzolható, bár nyilván erre is 3D- programot használtak. Azonban semmi különöset nem látok benne, egy kevés átméretezéssel, fel-le mozgatással is meg lehet csinálni. A kis figura esetében meg végképp nincs varázslat a zötyögésben-zihálásban, egyszerűen ugyanúgy meg van rajzolva a mozgás, ahogyan a kezét vagy a lábát mozgatják. Ez ügyes és hatásos megoldás, de nem igényel olyan extra fortélyt, ami előtt meg kéne torpannia a paraszti észnek.

Viszont, ha már szóba jött a softbody physics, az illusztrálására szerkesztettem egy kis próbavideót. Bizonyos okok miatt üdvösebbnek találtam egy némileg elvontabb megközelítést, de a működése nagyjából látható:

[link]

2019. febr. 28. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!