Ha készítek egy szinte majdnem kész projektet placeholderes grafikával, akkor mennyi eséllyel várható az, hogy hajlandóak e lennének társulni a projekthez?
Ha volna bevétel egyenlő arányban akarnám elosztani.
Köszcsi a válaszokat.
Innen szedném az assetot a játékhoz:
Szép pixeles alkotások vannak itt. Ezzel full össze lehetne hozni valami látványosat is aztán a képeket meg minden mást csak ki kéne cserélni a saját ötletekre ennyi.
0-100% szinte bármi lehetséges. Egy játék fejlesztése mindig nagy lutri. Ha a fejlesztők látnak a projektben potenciált, akkor társulnak, ha nem, akkor viszont buksz jó sok befektetett munkát.
Egyáltalán mi az ötlet, ha szabad kérdezni?
Verekedős játékra gondoltam hasonló stílusban mint a mortal kombat mert egy olyan stílusú játék mint a ori and the blind forest sokkal több grafikai munkával járna aztán a játékos meg úgyis végig fut csak a pályákon.Verekedősbe meg van olyan 20 pálya 1920*2.5 hosszúsággal aztán jó is.
2d volna és az hogy vectoros vagy pixeles, vagy szép festett e az nekem mindegy csak saját ötlet legyen hogy törvényesen el lehessen adni a steamon. Az animációk készítésében is tudnék segíteni dragonbones programmal de rajzoláshoz teljesen mooh vagyok.
Neki fogok álnni azokkal a pixeles figurákkal amik a mugenarchivba vannak azok lesznek nekem a placeholderek.
Ma este el is kezdem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!