Az x, y változóknak nem kellene külömbözőeknek lenniük a konstruktorok meghívódása után?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Each time rand() is seeded with srand(), it must produce the same sequence of values on successive calls."
Próbáld az srand() hívást mindkét rand() elé betenni.
srand(..)
this->x=rand(..)
srand(..)
this->y=rand(..)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mivel a kódban nem látom, felteszem hogy globális változó a szelesseg és hosszusag. Viszont globális változók esetén van default érték cpp-ben, mégpedig 0.
Inicializáltad azokat az értékeket?
Más ötletem nincs egyelőre.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Na ácsi, ez nem az amit te fent mutogattál. A kérdésben az x és y változóról beszéltél, hogy nem különbözőek, nem arról, hogy te ezt a konstruktort újra és újra hívogatod. Ugyanazt kapod, mert a konstruktor minden hívásakor újra inicializálod a random számsort ugyanazzal a seed-del.
Ahogy írták, az srand-ot EGYSZER hívod csak meg, és utána csak a rand-ot hívod, hogy megkapd a következő random számot. Ha minden konstruktorhívásnál újra inicializálod a random generátort az srand-al, méghozzá ugyanazzal a seed-el (vedd figyelembe, hogy a time() függvény másodpercekben számol), akkor persze, hogy ugyanazokat a számokat fogod kapni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!