Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unity lag hibaüzenetek, miért?

UltimateGold kérdése:

Unity lag hibaüzenetek, miért?

Figyelt kérdés

Sziasztok%

Abban szeretném a segítségéeteket kérni hogy miért van az, hogy a Unity milliószámra dobálja a konzolba ezt a hibaüzenetet(Ettől függetlenül el indítható a játék)

Layout update is struggling to process current layout (consider simplifying to avoid recursive layout): VisualElement unity-panel-container6 (x:0.00, y:0.00, width:277.00, height:901.00) world rect: (x:0.00, y:0.00, width:277.00, height:901.00)UnityEngine.GUIUtility:ProcessEvent(Int32, IntPtr)



A játék valóban úgy érzem, hogy kicsit lagol, de fogalmam sincs, miért



#hibaüzenet #lag #videójátékfejlesztés. játékfejlesztés
2018. dec. 21. 18:37
 1/1 anonim ***** válasza:
Unity specifikus hibákra van egy nagyszerű unity QA, subreddit, forum, és issue tracker is. A hibára rákeresel, és az első találat választ ad a kérdésedre - felteszem a legfrissebb bétát használod amiben ez egy ismert hiba. Ha fejleszteni akarsz stabil verziót használj, ne olyat ami bármikor széteshet - és szét is esik, nem véletlen hívják bétának, 2019.1 legkorábban március-május magasságában lesz stabil.
2018. dec. 22. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!