Milyen matematikai ismeretek kellenek a játékfejlesztéshez a vektorokon és mátrixokon kívül?
Igaz, hogy tényleg nem kell neked szorozni a mátrixokat, de azért kifejezetten előny, ha érted mi történik a háttérben.
Ajánljak szakirodalmat? Mondjuk: [link] A C++-os részek kicsit már elavultak (15 éve íródott), de az elméletet szépen összefoglalja.
#5 nagyon szépen köszönöm az irodalmat. Elolvasom majd.
Az #1 és #2 nagyon vicces kedvében van.
A többieknek is köszönöm.
"Az #1 és #2 nagyon vicces kedvében van."
Gondolod te.
Példákat?
Feltettél egy kérdést és megkaptad rá a választ.
Ezen túl példálózni nem igen érdemes, mert - anélkül, hogy bántani akarnálak vele - te nagyon messze vagy a játékfejlesztéstől. Az ugyanis a számítástechnika legnehezebb része, a számítástechnika húzóágazata, amely nagyon komoly felkészültséget és nem kevés kitartást, tehetséget igényel.
Már egy pacman-ban is megjelenik a mesterséges intelligencia, de szükségesek a játékfejlesztéshez legalább alapvető grafikai, zenei képességek is, mert gondolom nem akarod innen-onnan összelopkodni a szükséges hozzávalókat.
Ha valaki másfél-két évet eltölt tanulással, szert tesz hobbiprogramozói képességekre, annak érdemes hozzákezdeni ilyesmihez. Ha mégis belevág valaki abszolút kezdőként, az eleve kudarcra van itélve. Ez garantált.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!