C#, teniszeredmény tárolás, hogyan?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
1. lépés: Megnézzük, hogyan is nyerhetünk a teniszben:
Állítólag nagyon egyszerű, csak 6 game-et (1 játszma/set) kell nyerni (2 pont előnnyel és minimum 6 ponttal), de 6:6 esetén tiebreak is van (ahol a 13-dik játék dönt). Szóval állítólag egyszerű, csak én nem fogtam fel elsőre, pedig ping-pongozni szeretek is... :-)
...és 2010-ben volt az eddigi leghosszabb szett, ami 11 óra 5 percig tartott és 3 nap alatt bonyolították le, szóval tényleg egyszerű!
A lényeg:
1.: Létrehozol egy 2-elemű tömböt:
...hogy tárolni tudd az eredményeket: 6:1, 4:6, 7:5
A 2010-es meccsből kiindulva (70:68), a tömb dimenziója se legyen túl kicsi, de túl nagy sem.
2.: De ahogy az első hozzászoló is mondta, akár egy Match osztályba is szervezheted, ami tartalmazza a Set-eket, azok meg a Game-eket.
3.: A választott módszernek megfelelően végigmész a tárolt adatokon, és az "egyszerű" pontozásnak megfelelően összeszámolod ki mennyit nyert és eldöntöd ki nyert.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!