Minecraft Launcher Logika?
Hali! Írtam egy programot, ami letölti/átadja a paramétereket, fájlokat a kiválasztott verzió alapján a játéknak. Sajnos elindulni nem indul el.
Arra tippelek, hogy a Djava.library.path-nél a native-ákat nem jól kezeli.
Esetleg lehet az a probléma, hogy nem a ".minecraft" mappába/mappában dolgozik a program? Illetve arra van valakinek ötlete, hogy a native-kat hogyan érdemes kezelni? Láttam, hogy valaki külön mappába letölti, vagy verzio-natives mappát hoz létre. Néztem C#-ban megvalósított launchereket, de nem találtam erre a problémára választ.
Native-kat sikerült megoldani. A probléma az volt, hogy nem jól olvastam be a JSON-t.
A játék továbbra sem indul. Esetleg van valami ötletetek?
Köszönöm szépen az ötletet!
A program egyébként azt csinálja, hogy a "version_manifest" json fájlból kiszedi az aktuális verzióhoz tartozó json-t, majd abból nyeri ki a szükséges fájlokat. A kliens viszont nem indul el. Megnéztem másik launcher-eket, de azok megint más (bár közel hasonló) argumentumokat mutattak. Ezzel a logikával működhet a program? :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!