Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan lehet egyszerű minecraf...

Hogyan lehet egyszerű minecraft launchert készíteni Visual Studio-ban?

Figyelt kérdés

Még kezdő vagyok Visual Basic-ban.

Eclipse-ben kicsit átalakítottam egy-két dolgot a minecraftban, és ehhez szeretnék egy launchert.

Találtam egy topicot itt a gyakorikérdéseken, de az nem sokat segített, mert nem indult el nekem a minecraft az indítás gombra kattintva.

https://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__programozas..


1.7.2-es minecrafttal szeretnék próbálkozni, egyedül abban tudtam megoldani, hogy saját webszerverről töltse le a skineket, újabb verzióban nem sikerült.


Még nem akarok komolyabb projektbe belekezdeni, csak gyakorlom, hogy hogyan is működik ez.

Szeretek programozni, értek is hozzá, könnyen belejövök. Ha valaki normálisan elmagyarázza hogyan működik, hogyan kell megcsinálni, megértem.


Csak annyi kellene nekem is, hogy lenne egy textbox, amibe beírjuk a felhasználónevet, meg egy gomb, amivel el lehet indítani.



2017. jún. 22. 15:07
 1/5 anonim ***** válasza:
Ehhez minek VS? Elég egy batch fájl aminél az argumentumot tovább passzolod a jar-nak.
2017. jún. 22. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 SimkoL ***** válasza:
2017. jún. 22. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Sok JSON-t kell hozzá beolvasni, ugyanis így működik:

Ezen a címen van a verzió lista: [link]

Itt JSON formátumban van egy lista a verziókról. Ezt beolvasod, kiválasztod a megfelelő verziót a programkódban, és letöltöd a verzióhoz tartozó JSON-t. Ebben vannak az információk, hogy milyen könyvtárakat, resource-okat (pl. zenék) és játékfájlokat kell letölteni, és milyen paramétereket kell a játéknak megadni. A könyvtáraknál a "rules" részt is fel kell dolgozni aszerint, hogy milyen operációs rendszeren fut a launcher. Majd generálsz egy parancsot ami elindítja a Javat úgy, hogy a classpathban benne vannak a kért könyvárak, és a Minecraft pedig megkapja a "minecraftArguments" részben lévő argumentumokat. Modokat (pl. ami megváltoztatja a letöltési helyet a skinekhez) úgy lehet berakni, hogy előrébb rakod a Java indításakor a classpathban, mint a játék fájlait.

Persze ha nem szükséges a verziók dinamikus támogatása, akkor tényleg a batch fájl a legegyszerűbb, csak betömöríted egy zipbe a játék fájlait + a batch-ot amit csinálsz, és beleírod a batchba azt a parancsot ami a játékot elindítja. Ezt a parancsot meg lehet nézni pl. a Process Hacker nevű programmal (vagy akár feladatkezelővel is, ha engedélyezed a parancssor nevű oszlopot, de hasznos a Process Hacker). Aztán megosztod a zip-et akivel akarod. VB.Net-ben is le lehet futtatni a parancsot, ha nem tetszik a Batch, de nem akarod leprogramozni a dinamikus letöltést: [link]

Az is egy lehetőség, hogy keresel pl. Githubon egy kész Minecraft launchert, és abból indulsz ki, google-n rá lehet keresni "github minecraft launcher"

2017. jún. 22. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

bat fájllal el lehet úgy indítani, hogy ne legyen konzol? vagy nem is jön elő a konzol?

Mert ha lehetne, úgy is meg lehetne oldani, hogy a Visual Studio-ban megírt launcherrel a bat fájlt indítanám :D és valahogy át kellene adni a bat-nak a paramétereket, felhasználó, stb (stb ha lesz még valami) ami szintén lehet, hogy nem könnyű, vagy nem is lehet, vagy de?

2017. jún. 22. 23:32
 5/5 A kérdező kommentje:
Csak a launcher design miatt szerettem volna Visual Studio-ban.
2017. jún. 22. 23:34

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!