Tudtok ajánlani játékmotor fizikával foglalkozó könyvet?
Sziasztok!
Szeretnék megismerkedni a játékmotorok fizikájával. Pontosabban azzal, hogy hogyan kell leprogramozni a fizikai törvényeket és hasonlókat.
Ebben a témában kérnék könyv ajánlásokat.
Eddig videókból tanultam ilyesmi dolgokat, de inkább egy összeszedettebb könyvet szeretnék, viszont nem tudom melyiket érné meg elolvasni.
Előre is köszönöm az ajánlásokat.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mint például ilyeneket?
Na jó. Valójában csaltam és kikugliztam. :(
Egyébként meg szerintem ilyen könyv nem nagyon van, ami csak ezzel foglalkozik. Példákat talán találsz, de az, hogy egy képletet hogyan ültetsz át a programodba, sokkal inkább a logikádon és a programozói tudásodon alapszik. A legtöbb játékmotor már tartalmaz alapvető fizikát, ezt is fel lehet használni, és általában ezt szokták tenni egy új játék fejlesztésekor. Annyi még talán segíthet, hogy a nyílt forráskódú játékmotorok kódját böngészgeted. Ott is találhatsz fizikát a programkódban.
köszi
azért kértem olyat amit olvastak és ajánlanak, mert olyat keresek ami jól érhető és tényleg alapos
videóknál sajnos sokszor van olyan hiba, hogy hülyeséget mondanak és egy teljesen kezdő észre sem veszi ezt, én sem értek annyira a fizikai dolgokhoz, vagy épp az adott nyelvhez, hogy egyből kiszúrjam a hülyeséget
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!