Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Reális elvárás a munkaadó...

Reális elvárás a munkaadó részéről hogy a programozót éjjel felkelthesse és utasíthassa hogy azonnal oljda meg miért nem működik a rendszer?

Figyelt kérdés
2018. jún. 28. 14:49
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
26%

Reális.


[link]

2018. jún. 28. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
24%
Reális.
2018. jún. 28. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Ilyen nem nagyon fordulhat elő, ugyanis egy ilyen helyzetben a programozó csak megold egy-két problémát, és betesz tízet. Nem szándékosan, hanem azért, mert álmából rángatták fel, és nagyon rövid határidőt szabtak, emiatt kevésbé tud figyelni.
2018. jún. 28. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
40%
A munkáltató elvi szinten bármit kérhet tőled, ha a munkaszerződésedben benne van. Neked a munkaszerződést meg nem kötelező aláírni.
2018. jún. 28. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
55%
Attól függ mi van a szerződésedben és mennyiért. Voltam ilyen cégnél, magyar "start up", ahol az éjszaka közepén hívogattak. Záros határidőn belül felmondtam, máshol többet fizettek és békénhagytak esténként...
2018. jún. 28. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
25%

A kérdésben foglaltak nem túl életszerűek.

Én legalábbis az elmúlt húsz évben ilyenről még csak nem is hallottam.


Olyan előfordul, hogy éjfélig kell dolgozni, határidő miatt, de olyan, hogy éjfélkor kelljen felkelni, hát ilyen nincs.

2018. jún. 28. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Ha készenléti díjat fizet éjszakára, akkor megteheti. Ezt a munkaszerződésben kell szabályozni. Különben a telefont se kell felvenni.

Ez ugyanis nem túlóra, amit leírtál.

2018. jún. 28. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
44%

#6: Nyilván, hiszen sosem dolgoztál ilyen területen.

A valóságban viszont elég gyakran lehet ilyen.

Nálunk például szinte minden héten van 1-2 ügyeletes hívás.

2018. jún. 28. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
0%

"A valóságban viszont elég gyakran lehet ilyen.

Nálunk például szinte minden héten van 1-2 ügyeletes hívás."


Aha..

Persze. :o)

2018. jún. 28. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%

Nem, egy fejlesztőnél nagyon nem csinálhatnak ilyet.


Maximum rendszergazdával, de fejlesztővel soha sem.


Talán kis cégeknél elképzelhető, ahol nem csak fejlesztői munkafolyamatokat végez el egy "programozó" pozícióban dolgozó ember, de ott is előre megmondják, hogy esetleg a jövőben lehetnek ilyen dolgok.



A cégek amúgy is nehezen találnak jó programozókat. Nem győzik fejleszteni a munkakörnyezetet és különféle juttatásokat, hogy oda csábítsák a jobb egyéneket.


Sok projekt amiatt nem indul el vagy marad félbe, mert nincs megfelelő munkaerő. Sok junior szintű bootcampes van, de igazi szakemeberből kevés, ezért el sem tudom képzelni, hogy egy cég hogyan engedheti meg, hogy éjfélkor berendel egy fejlesztőt ... az meg már teljesen már kérdés, hogy mit fog az a fejlesztő csinálni, hogy orvosolja a problémát félálomban...

2018. jún. 29. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!