Reális elvárás a munkaadó részéről hogy a programozót éjjel felkelthesse és utasíthassa hogy azonnal oljda meg miért nem működik a rendszer?
A kérdésben foglaltak nem túl életszerűek.
Én legalábbis az elmúlt húsz évben ilyenről még csak nem is hallottam.
Olyan előfordul, hogy éjfélig kell dolgozni, határidő miatt, de olyan, hogy éjfélkor kelljen felkelni, hát ilyen nincs.
Ha készenléti díjat fizet éjszakára, akkor megteheti. Ezt a munkaszerződésben kell szabályozni. Különben a telefont se kell felvenni.
Ez ugyanis nem túlóra, amit leírtál.
#6: Nyilván, hiszen sosem dolgoztál ilyen területen.
A valóságban viszont elég gyakran lehet ilyen.
Nálunk például szinte minden héten van 1-2 ügyeletes hívás.
"A valóságban viszont elég gyakran lehet ilyen.
Nálunk például szinte minden héten van 1-2 ügyeletes hívás."
Aha..
Persze. :o)
Nem, egy fejlesztőnél nagyon nem csinálhatnak ilyet.
Maximum rendszergazdával, de fejlesztővel soha sem.
Talán kis cégeknél elképzelhető, ahol nem csak fejlesztői munkafolyamatokat végez el egy "programozó" pozícióban dolgozó ember, de ott is előre megmondják, hogy esetleg a jövőben lehetnek ilyen dolgok.
A cégek amúgy is nehezen találnak jó programozókat. Nem győzik fejleszteni a munkakörnyezetet és különféle juttatásokat, hogy oda csábítsák a jobb egyéneket.
Sok projekt amiatt nem indul el vagy marad félbe, mert nincs megfelelő munkaerő. Sok junior szintű bootcampes van, de igazi szakemeberből kevés, ezért el sem tudom képzelni, hogy egy cég hogyan engedheti meg, hogy éjfélkor berendel egy fejlesztőt ... az meg már teljesen már kérdés, hogy mit fog az a fejlesztő csinálni, hogy orvosolja a problémát félálomban...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!