Hogyan tudnám detektálni egy 2d collider éleit?
Platformbehavioour-t írok és sok minden készen van már pl ezek detektálása hogy a platform mikor Isceiling,Isfloor,Iswall
És nekem most az kéne hogy az éleket felismerjem ha nekiütközök ezzel azt tudnám elérni hogy a platform képes legyen lógni pl egy téglatest szélén.
Nem raycastot használok hanem normálokat. Eddig működik amit megcsináltam de nincs ötletem hogy ezt hogyan.
Ez alatt mit értesz hogy trigger mert ha csak annyit hogy érzékelem az ütközés két collider közt az nem elég.
Nekem az kell hogy megtudjam mondani hogy 2 collider közti ütközés minek feleltethető meg pl isFloornak vagy Isceiling nek de ezek mint írtam feljebb készen vannak már.
Azt nemtudom megcsinálni hogy azt meghatározzam hogy a platformnak szánt collider lóghat e a másik collider szélén.
Hogy aztán ezzel megvalósítható legyen az hogy a platform lóghasson pl egy jumpthru szélén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!