C# "Classname instancname=value" ugyanazt jelenti, mint "Classname instancname=new classname () ;instancname=value"?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Köszönöm a válaszod. Meg tudnád mondani, hogy akkor mi történik a következő algoritmus közepe felé A NAGYBETŰS KOMMENTTEL egy sorba?
public void BeszurasLancoltListaba(T tartalom)
{
ListaElem<T> uj = new ListaElem<T>();
uj.tartalom = tartalom;
if (fej == null)
{
//üres még a lista
uj.kovetkezo = fej;
fej = uj;
}
else
{
if (fej.tartalom.CompareTo(uj.tartalom) > 0)
{
//első elem elé beszúrás
uj.kovetkezo = fej;
fej = uj;
}
else
{
//meg kell keresni a helyét
ListaElem<T> p = fej;
ListaElem<T> e = null;//MI TORTENIK ITT, LETREHOTUNK PÉLDÁNYT NEW KULCSSZO NÉLKÜL??????????????????????????????????????????
while (p!= null && p.tartalom.CompareTo(uj.tartalom) < 0)
{
e = p;
p = p.kovetkezo;
}
//találtunk a beszúrandó elemnél nagyobbat VAGY
//elértük a lista végét
if (p == null)
{
//lista végére értünk, mindenki kisebb volt
uj.kovetkezo = null;
e.kovetkezo = uj;
}
else
{
uj.kovetkezo = p;
e.kovetkezo = uj;
}
}
}
}
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mit bohóckodsz listákkal meg generikus osztályokkal, amikor még azt sem tudod mi az a null?
Előbb járni tanulj meg, futni majd csak utána.
Azért annyit segíthetnétek, hogy a
ListaElem<T> p = fej;
sorban hogyan jön létre p new kulcsszó nélkül
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Hmm ezért célszerűbb szerintem c++-al kezdeni...
na de a lényeg, hogy te egy már létező listába szúrsz be. A p ennek a listának egy elemére mutat. Egyetlen elemet kell létrehoznod new-val: az újat, amit beszúrsz. A többi már ott van.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Azért annyit segíthetnétek, hogy a
ListaElem<T> p = fej;
sorban hogyan jön létre p new kulcsszó nélkül"
A p csak egy referencia.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
ListaElem<T> uj = new ListaElem<T>(); // Itt hozzuk létre az új objektumot. A változó erre az objektumra fog mutatni.
fej = uj; // Értékadás. Mind a két változó ugyan arra az objektumra fog mutatni.
ListaElem<T> p = fej; // Értékadás. Mind a két változó ugyan arra az objektumra fog mutatni.
ListaElem<T> e = null; // Értékadás. A változó nem fog mutatni semilyen objektumra.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!