Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unreal Engine-ben hogyan...

Unreal Engine-ben hogyan lehet cast-olni Widget Blueprint-hez?

Figyelt kérdés
Az a helyzet, hogy Unreal Engine-ben egy Widget Blueprint változóit szeretném lekérni, változtatni másik blueprint-ből, de ehhez elvileg cast-olni kell hozzá. És nem tudom, milyen node-ot kéne az object részhez csatolnom.

#Unreal Engine #widget blueprint
2018. máj. 8. 19:03
 1/5 anonim ***** válasza:
Vótmá.
2018. máj. 8. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Akkor nézd meg a dokumentációban. Azért van.
2018. máj. 8. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Ne emeld már ki ezt a szart légy oly' kedves.
2018. máj. 10. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Azért raktam ki Gyakorikérdésekre, mert a dokumentációkban vagy a YouTube-on ilyesmit pont nem találtam. Ha tudsz segíteni, segíts, ha nem, akkor hagyj békén!
2018. máj. 11. 13:15
 5/5 anonim ***** válasza:

Senki nem tudja.

Ezért is nem válaszolt senki és ezért is fölösleges kiemelni.

2018. máj. 11. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!