Hogy folyik egy komolyabb játék programozása?
Valakinek van egy jónak igérkező alapötlete.
Ebből ír egy storyboard-ot.
Ezt a menedzsment (mondjuk) jóváhagyja.
A mérnökök megtervezik a grafikusok megrajzolják a zenészek megkomponálják az alkatrészeket.
A kóderek meg lekódolják, pályákat terveznek, tesztelik és végül a cég kiadja, vagy egy neves kiadóval kiadatja.
Ezt (a játékot) promózzák és eladják, ha tudják.
Ma már inkább úgy megy, hogy a menedzsment adja meg a játék stílusát, témáját, grafikai arculatát (jobbára egy sikerültebb ötlet klónjaként), a többiek meg (fentebb soroltak) elkészítik.
Dióhéjban ennyi..
https://www.youtube.com/watch?v=1VuwiZ5pPLA
jó régi ugyan, de most is így néz ki csak komolyabb a gépek és jobb a grafika
Unity oldalán elég jó játékkészítő tutorial-ok vannak. Ha párat megnézel, szerintem abból lesz egy fajta képed a játékkészítésről.
GTA5 szintű játékok fejlesztését persze így is nehéz lesz kezdőként belátni. 50-100 emberes project egy ilyen, rengetek fejlesztővel, modellezővel, hangtechnikussal, szinkron színészekkel, tesztelőkkel.
Szerintem az legalább 200 ember.
A modellezést is sokszor felosztják több emberre pl. egy ember a textúrát csinálja a másik a modelt, és az még mozogni nem tud.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!