NextBack kérdése:
A mai játékok mögött milyen programkód van? (bővebben lent)
Figyelt kérdés
Pl: GTA5, WOLFENSTEIN legújabb része, vagy már mely más játék mögött, tehát hogy egyszerre több esemény is képes "szaggatás" nélkül futni.
Ez párhuzamos programozás vagy szálak programozása megoldás alapján készülnek?
Vagy minden esemény kap egy kis időszeletet,-pár milliszekundumot-, hogy "csinálja, amit éppen kell neki"?
A játék fejlesztésnek, ez a része érdekelnek most, hogy hogyan kis lehet kivitelezni, a fent nevezett problémát.
Esetleg videó vagy pdf forrás is jó, lehetőleg magyar nyelven.
2017. dec. 7. 21:46
2/4 anonim válasza:
Szálak is vannak meg időszelet is, elvégre az egy processzoros gépeken is futtathatónak kell lenniük.
3/4 anonim válasza:
#2 Több szálon futó kód is tökéletesen fut egymagos processzorokon, tho.
4/4 anonim válasza:
3: Banyek, a kitétel az időszeletre vonatkozott, nem a szálakra. Elégséges számú processzor és optimális terhelés-elosztás esetén ugyanis az időosztással járó (amúgy elég jelentős) proci-idő kiesés elspórolható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!