Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » C# hogyan ugorhatok egy adott...

C# hogyan ugorhatok egy adott programrészhez goto nélkül?

Figyelt kérdés

van egy játékom, ahol a játékos bármikor feladhatja, és ez visszavinné a menübe, de nem használhatok goto-t.


menü

metódus1

metódus2

játékos feladja

metódus3

.

.

.



2017. nov. 27. 15:40
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Használj funkciókat.
2017. nov. 27. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem ne játékot írj, hanem kezdj bele a programozás alapjai könyvbe.
2017. nov. 27. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%

"metódus1-2-3"

Ezek kötelezően egymás után jönnek ciklikusan?

A metódusok közben lehet feladni, vagy azokon kívül?

Vagy ez mit akar jelenteni? Szerintem maga a koncepció rossz, ahogy az előző válaszoló is utalt rá.

2017. nov. 27. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
100%

Soha ne hasznalj goto-t!


Ha kicsit pontosabban leirod mit szeretnel leirom hogyan lehet.

2017. nov. 27. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:

Akkor egyértelműsíteném:

menü->jatek mtódus1->jatek metódus2->jatek metódus 3->menü

Mindegyikük egy metódus valamilyen osztályban. A metodusok sorrendje fix, mindegyik mindig végrehajtódik, nagyon sok van belőlük,

a játékos minden metódusban kérheti, hogy visszatérjen a menübe és nem szeretném minden metódus elején megvizsgálni, hogy pl. a feladás változó igaz-e, ha erre van valamilyen más megoldás, mert ez a vizsgálat akkor nagyon sokszor lefutna (minden metódus elején).

2017. nov. 28. 07:37
 6/12 anonim ***** válasza:

Ez egy egyszerűsített feladat lehet, a függvények bevezetéséhez.

Használj függvényeket, használj returnt!

2017. nov. 28. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
100%

Osztályok és GOTO ?? Ezt a két szót sem hallottam még egy mondatban. :))


Gondolom van egy olyan programrészlet, ahol sorban meghívod ezeket a metódusokat. Ott kellene figyelni, hogy a metódusoknak mi a visszatérési értéke, és attól függően hívni a következőt.


Pl. ha nem kell a metódusok között más vizsgálat, és false visszatérő érték jelzi a feladást:


ha metódus1() && metódus2() && metódus3() akkor

_nem adta fel

egyébként

_feladta


Az egyes metódusokon belül is meg tudod oldani, ahol a játékos inputját figyeled. (Bár nem tudom, eseményvezérelt-e a progi, arra is van megoldás.)

2017. nov. 28. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
GOTO-t utoljára 30 éve használtam Basicben...
2017. nov. 28. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
let's get back to basics
2017. nov. 28. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Most gonosz leszek, de gondolom kérdezte, hogy melyik nyelvet tanulja, és biztos írták neki páran, hogy a C# az milyen jó. Szegény most meg osztályokkal és metódusokkal bűvészkedik, miközben az alapokat kellene gyakorolnia, szekvencia, szelekció, iteráció, változók, típusok, műveletek (pl. és/vagy), függvények, meg ilyenek.

:(

2017. nov. 29. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!