Mit jelent ez a C programban?
Figyelt kérdés
hova.x = (screen->w - felirat->w). A screen és a felirat is pointer, w nem is tudom mi (SDL szöveg kiirás, w máshol nem szerepel a kódban, mégis lefut). Hogy lehetne ezt "->" nélkülire átírni, hogy megértsem?2017. okt. 31. 00:33
1/3 anonim válasza:
(*screen).w
A screen struktura w eleme
2/3 anonim válasza:
A hova x pozíciója legyen egyenlő az ablak szélessége mínusz felirat szélességével. Ezeknek a utatott értékei structok egy int w attribútummal, ami a "width" szóra utal.
Nagyon nem tudod a pointereket elkerülni. Az SDL sok pointeres cuccot használ, ez ilyen. Pl. a feliratot így hozod létre valahol:
SDL_Texture* felirat = SDL_CreateTexture(renderer, format, access, w, h);
Ez a crete függvény val'szeg azért ad vissza SDL_Texture pointert, hogy ne kelljen fölösleges erőforrást pazarolva átmásolnia a 'felirat'-ba a létrehozott structot.
3/3 anonim válasza:
w a width, szélesség rövidítése, egy előre definiált SDL objektumhoz tartozik.
hova.x = (*screen).w - (*felirat).w
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!