OpenGL-ben hogy lehet ezt megoldani?
Mivel nem mutattál semmi forráskódot így csak találgatni lehet, hogy milyen parancsokat írhattál, milyen parancsokat nem írhattál.
Lehet hogy azért kerül a bal alsó sarokba a kocka, mert nem használtad ezeket a parancsokat:
glViewport()
gluPerspective()
Lehet hogy azért lassul le a kocka forgása, mert rossz eseménybe tetted a képkocka frissítéseket. A képkocka frissítéseket akkor kell végrhajtani, amikor a PeekMessage() parancs FALSE-t add vissza.
Ahoz hogy ne álljon meg a program, ha megfogod az ablak felső részét, ahoz használnod kell egy másik thread-et. Abban a másik threadben kell kiszámolnod a kocka elforgatási szögét.
"...az ablakot kinagyítom..."
Le is írtad, hogy mit csináltál! Azaz, amikor az ablakot méretezed, akkor be kell állítani ezt az eseményt (pl. glutReshapeFunc)...
...és így már a kockád a megfelelő helyen lesz!
"...akkor az objektum forgása lelassul..."
Nos minél nagyobb méretben nézed az animációt, annál nagyobb kockát kell megforgatni, vagyis lehet, hogy nem eléggé gyors a számítógéped!
"...ha megfogom az ablak felső részét..."
Ez függhet az operációs rendszertől is, hogy az hogyan kezeli az ablakokat, de lehet, hogy nem megfelelően írtad meg a programodat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!