Valaki megtudja mondani hogyan kell egy játékba más zenét programozni mint amilyen zene van benne?
Nem tudok programozni, csak ovis szinten. De ha többé-kevésbé tudnék is, arra akkor sem vállalkoznék, hogy mondjuk egy több száz megás, visszafejtett és megjegyezhetetlen címkékkel súlyosbított assembly-kódot egyáltalán megpróbáljak értelmezni. A helyzet egyébként vélhetőleg egyszerűbb ennél, talán van is itt olyan, aki ért hozzá, de ez akkor sem úgy megy, hogy a programozó tudja, hogyan kell belenyúlni a fájlba, és pikpakk már ki is cseréli a zenét. Valahogyan nyilván fel kellene derítenie a program működésének legalább ezt a részét, mindenféle kapcsolatokat keresni, tesztelni, mit tudom én... szóval az egész egy hosszadalmas, esetleg százezreket érő, speciális szakértelmet kívánó munka volna, szívességből, vagy hogy részesüljön a hálálkodásodban. Miért is? Mert te unod a banánt.
Ez az egyik része a dolognak, a másikról eddig még nem esett szó: Ez egy szerzői jogokkal védett program, amelybe a fejlesztők engedélye nélkül nem piszkálhat bele boldog-boldogtalan. Bizonyára léteznek crackerek, akik örömüket lelik a feltörésében, de azokat aligha itt találod. Az sem lepne meg, ha maga a berakni kívánt zene is jogvédett lenne. Ha te értenél hozzá és megbütykölnéd, a kutyát sem érdekelné, hogy odahaza, kies magányodban mit csinálsz azzal az egy példánnyal, de a tevékenység akkor is jogsértő, és bármiféle nyilvánosabb megjelenésének büntetőjogi következményei lennének. Szerintem az egyetlen legális útja-módja a dolognak, hogy írsz a játék szupportjának, és megpróbálod meggyőzni őket a magad igazáról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!