Egy online játéknál melynél nincs dedikált szerver honnan tudják a kitalálni a kapcsolódni akaró eszközök hogy a hálózaton levő IP címek közül melyek azok akikhez kapcsolódni akarnak?
Pl
Letöltesz egy játékot amiben van olyan menü hogy make a new multi game.
Rámész elvégzed a beállításokat egy ablakban hogy max cliensek száma, használható e varázslat, 2vs2 elleni mód vagy esetleg más.
Ezután click a make a server buttonra.
Azt tudom hogy kérhetem le egy eszköz IP címét de azt nem értem hogy azok az emberekhez hogy fog eljuttatni ez akiknek szintén megvan ez a progi.
Nemtom jobban elmagyarázni.
Egy cliens honnan találja ki azt hogy ez az IP cím egy olyan IP cím a sok közül akihez csatlakozhat.
Szal ne a mortal kombat vagy fifa szervereihez csatlakozzon véletlenül.
Bár az adott játékokat nem ismerem, de olyan létezik, hogy broadcast.
Kiküld egy ilyen csomagot a játék és ezt a hálózatodban lévő összes gép megkapja, ha ott fut a játék egy másik példánya, válaszolhat rá.
Ill van olyan is, hogy multicast, ennek is utánanézhetsz.
"Bár az adott játékokat nem ismerem, de olyan létezik, hogy broadcast.
Kiküld egy ilyen csomagot a játék és ezt a hálózatodban lévő összes gép megkapja, ha ott fut a játék egy másik példánya, válaszolhat rá"
Nem küldhetek broadcastot ha a hálózatomnak nincs több tagja mint én egyedül. Nem tudják melyik hálózathoz kell csatlakozni a sok közül. Ez pedig változó ezért nem lehet Megmondani előre senkinek.
Ha egyedül vagy a hálózatban kivel akarsz játszani?
Most akkor helyi vagy interneten játszható játékról van szó? Az internetre nyilván nem tudsz broadcastolni, csak a helyi hálózatodra.
Interentes játékoknál van egy (vagy több) szerver ahova bejelentkezik a géped.
"de azt nem értem hogy azok az emberekhez hogy fog eljuttatni ez akiknek szintén megvan ez a progi."
Leegyszerűsítva: amikor létrehozol egy új szervert ("make a new multi game"/"make a server"), akkor - gyanítom - a játék elküldi - többek között - a publikus IP-címedet a játékot gyártó központi szerverének, ami eltárolja azt egy adatbázisban.
Amikor valaki csatlakozna egy ilyen játékhoz lekéri ezt az adatbázist.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!