Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » C++ game engine Lua scripttel?

C++ game engine Lua scripttel?

Figyelt kérdés

C++-ban írok egy game engine-t, ahol egy Scene objektum tartalmazza fastruktúrában a GameObjecteket.


(Csak a gyökeret tárolja, a gyökér pedig a többi GameObjectet, aztán a többi GameObject az ő gyerekeiket, stb. stb.)


Sok Lua bindolása libraryt megnéztem, de egyiknél se találtam igazán nekem valót, így szívesen meghallgatom a javaslataitokat.


LuaBridge-el próbálkoztam legtöbbet, mert az elég népszerű. Ott akadtam el, hogy például scriptben szeretnék keresni és létrehozni GameObjecteket.


A létrehozást még meg tudom oldani egy kis konstruktor módosítással.


A kérdésem az lenne, hogy Lua-ban szeretnék név szerint (egyedi) keresni a GameObjectek között, és hogy ezt hogy is lehetne bindolni?


Jelenleg van a Scene objektumon egy metódus, ami visszaadja a pointert, miután megkereste a fában.


Hogyan tudnék ebből a pointerből egy Lua objektumot létrehozni, anélkül, hogy konstruálnám? (és ez által pl. újból hozzáadnám a fához, mert lefut a konstruktor)


Igazából ez az egész C++ pointer -> Lua konverziót nem értem.


Előre is köszi a segítséget.



2017. ápr. 23. 10:06
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!