C++ game engine Lua scripttel?
C++-ban írok egy game engine-t, ahol egy Scene objektum tartalmazza fastruktúrában a GameObjecteket.
(Csak a gyökeret tárolja, a gyökér pedig a többi GameObjectet, aztán a többi GameObject az ő gyerekeiket, stb. stb.)
Sok Lua bindolása libraryt megnéztem, de egyiknél se találtam igazán nekem valót, így szívesen meghallgatom a javaslataitokat.
LuaBridge-el próbálkoztam legtöbbet, mert az elég népszerű. Ott akadtam el, hogy például scriptben szeretnék keresni és létrehozni GameObjecteket.
A létrehozást még meg tudom oldani egy kis konstruktor módosítással.
A kérdésem az lenne, hogy Lua-ban szeretnék név szerint (egyedi) keresni a GameObjectek között, és hogy ezt hogy is lehetne bindolni?
Jelenleg van a Scene objektumon egy metódus, ami visszaadja a pointert, miután megkereste a fában.
Hogyan tudnék ebből a pointerből egy Lua objektumot létrehozni, anélkül, hogy konstruálnám? (és ez által pl. újból hozzáadnám a fához, mert lefut a konstruktor)
Igazából ez az egész C++ pointer -> Lua konverziót nem értem.
Előre is köszi a segítséget.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!