Mennyire nehéz egy ilyen szintű fizikával rendelkező játékot fejleszteni? Milyen tudás kell egy ilyen szintű fizikai engine megalkotásához?
Figyelt kérdés
Itt a BeamNG.Drive az amire konkrétan gondolok. A fejlesztők gyakran írják a fórumokon, hogy nagyon nehéz egy ilyen engine megalkotása, mert itt ténylegesen a valós fizikát kell szimulálni, ezzel indokolják a lassú fejlesztést is, meg azzal, hogy még a 21 fős csapat is kevés.
Aki nem tudná miről van szó itt az oldaluk.
Pár friss videó:
2017. ápr. 15. 10:20
1/3 anonim válasza:
gondolj bele, hogy az autógyártók is inkább igazi kocsikat törnek össze törésteszten, mint hogy kifejlesszenek egy ilyen programot... :D
2/3 A kérdező kommentje:
#1 Szóval nagyon. :D Amúgy ha jól tudom vannak programok, melyek szimulálják a törésteszteket, de azok nem elég pontosak.
2017. ápr. 15. 10:30
3/3 Gugu Gabor válasza:
A pontossággal is vannak bajok persze, de egy játékhoz ezek bőven sőt túl pontossak is lennének. (Arról nem beszélve hogy ezek a szoftverek hiába vannak kész irtózatossan drágák)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!