Még csak C#-ot tanulok kicsivel több, mint egy éve, így már el tudnék kezdeni egy kisebb "játékot" összehozni? Ha igen, hogyan?
Az "alapok" csak alapok. Bármit is akarsz programozni, hozzá kell tenni a saját munkát, kutatást, kísérletezést.
Tervezd meg a programodat, mérd fel, mire van hozzá szükséged, és amit nem tudsz, arra keress rá, és próbálgasd. Így működik a dolog.
Tessek, kovesd ezt a tutorialt:
Az XNA mar egy regi, elavult keretrendszer, de tanulni tokeletes, C# alapu - ha vegzel a tutorial mind az ot reszevel, akkor tisztaban leszel a jatekfejlesztes alapjaival, tudod majd hogyan epulnek fel a dolgok, erteni fogod a kepszintezis alapjait, tudsz irni alapveto shadereket, es tudni fogod, mik azok a dolgok, amikhez nagyon utana kell nezni. Ja, es az itt megtanultakat gond nelkul tovabb tudod vinni barmilyen grafikus rendszerre, DirectX vagy OpenGL is ugyanigy mukodik (igazabol az XNA csak egy keret a DirectX 9 korul, szoval a metodusok es kirajzolas mind DirectX parancsok, csak sok dolgot elfed hogy konnyebb legyen az eleted)
A programozas meg ugyis arrol szol, hogy tanulsz tanulsz es meg tobbet tanulsz :)
Unity oldalán nézd meg a tutorial videókat. 1-2 hónap alatt meg lehet tanulni. Ha kreatív vagy, akkor relatíve kevés munkával is látványos és élvezhető játékokat tudsz csinálni.
Unity Asset Store-ból sok modellt, hangot, zenét ingyenesen le tudsz szedni és használni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!