Hogyan képzeled el az alábbi feladat megvalósítását? (mindegy milyen nyelv)
Képzeljetek el felülnézetből egy nagy pályát folyókkal, hegyekkel,erdőkkel stb úgy mint a cut the rope játékban. Ha kivitted az aktuális pályát akkor mehetsz a következő pontra a térképen.
A lényeg az hogy egyik pontról lehet menni egy másik egy vagy több pontra és ennek a pálya választási rendszernek a működésének kitalálása nem megy.
Elméleti segítség kell nem pedig kód.
Milyen adatszerkezetet csináljak erre hogy nézzen ki?





Gráfelmélettel (Graph theory).
A gráf, olyan struktúra, ami csúcsokból és élekből áll, minden él két csúcs között fut.
Készítel listát a csúcsokról, és készítel listát az élekről.
A csúcsok és az élek objektumok lesznek (vagy valami más összetett adatstruktúra).
Egy csúcs tartalmazza a választható pálya adatait, és a saját azonosítóját.
Egy él tartalmazza annak a két csúcsnak az azonosítóját, amelyikeket összeköti. Tartalmazza azt is hogy az egyik csúcsról át lehet-e menni a másik csúcsra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!