Egy függvénymutatót ha kiíratok, az miért 1?
Figyelt kérdés
void fun(int&, int&)
{
cout << "Victory" << endl;
return;
}
int main()
{
void (*funcpointer)(int&, int&) = fun;
int x=10;
int y=10;
funcpointer(x, y);
cout << &funcpointer << endl; // visszatérési érték egy memóriacím
cout << funcpointer << endl; // visszatérési érték 1
}
csak érdekelne, tesztelgetek magamnak, és kíváncsi vagyok mindenre.
2017. márc. 16. 23:59
1/2 anonim válasza:
Gondolom azért, mert az adott fordító, amivel történetesen lefordítottad a kódot, 1-es értékkel inicializálja a void "visszatérő értékét" - már ha egy void esetében egyáltalán van értelme ilyesmiről beszélni. (Nyilván nincs.)
Lehet, más fordítóval más lenne a végeredmény.
Én mindenesetre azt javaslom, az ilyen hiábavalóságok helyett inkább valós problémák megoldásába fektesd az energiáidat.. :)
2/2 A kérdező kommentje:
Ez csak gyakorlás, hogy megértsem azt amint újonnan tanultam. Mellette persze keresek megoldható feladatokat.
2017. márc. 17. 12:49
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!