Miért érzékel ferdén néhány android-os giroszkóp?
Figyelt kérdés
Csináltam egy androidos egyensúlyozós játékot és azt vettem észre, hogy néhány telefonon a vízszintesen tartott telefonon is elgurul a képernyőn az irányítandó golyó az egyik irányba. Ez a telefonok hibája lehet? Unity-ben nem találtam erre állítható tulajdonságot, csak a fő tengelyeket tudom lekérni.2017. jan. 23. 20:56
1/4 anonim válasza:
Mert az alacsony gyártási költségek miatt nincs megfelelő hibaellenőrzés.
2/4 Hominida válasza:
Nem ismerem a telefonok giroszkópjait, de szerintem elsősorban az a céljuk, hogy a fekvő vagy álló téglalap alakú kijelzőhelyzetet megkülönböztesse. Akkor a lefektetett állapot könnyen lehet épp egy holtsáv, minimum egy csökkenő pontosságú mérési zóna. Azt sem tudom, hogy pár fokos elmozdulást mennyire pontosan érzékel. Megfelelnek a telefonok a te programod elvárásainak?
3/4 anonim válasza:
Ezért szokás kalibrálási lehetőséget is biztosítani, ahol be tudod lőni, hogy az adott eszközön milyen érték jelenti a nullát.
4/4 anonim válasza:
A giroszkóp chipeket is, mint minden mást, bizonyos szórással gyártják, beültetésnél is, szerelésnél is vannak apróbb pontatlanságok. A játékodnak kell felkínálni a kalibrálás lehetőségét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!