Melyik nagy játékokat írták c++-ban? A farmeramát mivel írták meg, meg a hasonló játékokat?
Elsősorban nem játékokat, hanem motorokat fejlesztenek!
Ezeket a motorokat meg általában C(++)-ben/ban fejlesztik. Nem fognak assemblyben szórakozni, egyrészt azért mert az nagyon hardware-függő lenne, másrészt ekkora erőforrások (CPU, GPU, MEM, stb.) mellett, ami manapság napvilágot lát feleslegesnek érzik a kódokat is optimalizálni rendesen, harmadrészt meg mindenki siet és üldözi a pénzt... :-)
"Egy játék hogyan épül fel?"
Úgy, ahogy egy épület.
Nem tud, mert maga a kérdés az ami baromság.
Olyan nincs, hogy ugyanúgy épülne fel egy szöveges kalandjáték, egy 2D grafikus mászka, meg egy 3D fps game.
Vannak játékkategóriák, ezek mindegyike más és más elven épül fel, mindegyik más-más technológiát igányel és másféle tudásbázisra építkezik.
A klf kategóriáknál a közös pont, ha van is ilyen valami kevés, jobbára triviális, nem okoz semmiféle nehézséget.
"maga a kérdés az ami baromság"
És akkor miért nem segítitek a kérdezőt abban, hogy a kérdését hogyan pontosíthatja, ami előrébb vinné a témát a válaszoláshoz? Miért nem vezetitek rá őt arra, hogy tudjon kérdezni?
A fő kérdésedre meg az a válasz, hogy a fejlesztők általában nem publikálják, hogy milyen nyelven fejlesztették az adott játékot, de tudható, hogy a legtöbb game cpp-ban íródott, legalábbis zömében, mert egy-egy komolyabb, kereskedelmi játékot a legritkábban fejlesztenek egyetlen nyelven. Sokkal gyakoribb és valószinűbb is, hogy legalább 2-3 nyelven folyik a fejlesztés, de ez függ az elérendő céltól is, persze.
A farmeramát valószinűleg úgy írták, hogy egy engine-t licenceltek (vagy írtak) és azt scriptelik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!