Unity-ben hogyan lehetne elinditani egy kamera mozgást, gomb nyomással C# ban?
"Szoval lenne egy menu , ahol vannak gomobok."
Csinálsz gombokat canvasban vagy ongui metódusban scriptel.
Animálod a kamera mozgását animation ablakban és eindítod az animációt ha a gombot megnyomták.
Talaltam egy mukodo verziot, a video alapjan megy ahogy akarnam.
https://www.youtube.com/watch?v=XTPupflLDlw
csak most ahogy eddig elinditottam a kiirast vagy hasonlo dolgokat canvason keresztul - gombok segitsegevel. Ezt a videoban levo kodot berakva a fuggvenyekbe,nem tortenik semmi. Gondolom mert nem tudom hozzarendelni igy a Main Camerahoz a funkciot es megadni a Vector3 ertekeit.
Hogy lehetne azt megoldani,azt hogy ne kelljen ráhuznom a scriptet a kamerara - ez nelkul is tudná a kamera mit kell csinalnia ha megnyomom a gomobot es lefutna a kod/fuggveny.
Igy szoktam kikeresni es megadni a fuggvenyt amit leakarok futtatni:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!