Mennyire gyakori az, hogy játékfejlesztésnél egy programozó egyszerre designer is?
Indie játékoknál gondolom szinte mindig igaz ez.
De egy nagyobb cégnél? Mennyire valós állítás az, hogy minél nagyobb egy cég, annál jobban szeparáltak a munkakörök?
Ha pl. egy nagy céghez bekerülök programozóként, akkor szerintetek hogyan szólhatnék bele a játék tervezésébe is?
Igazából arra is kíváncsi lennék, hogy ezek a szerepek hogyan különülnek el, hogyan zajlik a fejlesztés, stb.
Gondolom azért ha támadt egy jó ötletem, akkor azt csak felvethetem privátban az egyik designernek, nem?
Mennyire valószínű az, hogy "hibrid" leszek? Szóval például részt veszek a tervezési meetingeken, de mellette programozok is.
Tudom, hogy elég sok kérdést tettem fel, és kicsit zavaros is, de nagyon örülnék, ha valaki megosztaná velem a tapasztalait/véleményeit.
Előre is köszönöm!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!