Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » [HTML/JS]Hogyan lehet azet...

[HTML/JS]Hogyan lehet azet megcsinalni, hogy két tömb jelölje ki a labdák útját?

Figyelt kérdés

pl. eleg lenne egy labda nekem. A lenyeg,hogy vegig tudjon menni egy kijelolt uton a labda {2 tomb lenne, xy kordinatakkal}


[link]


2016. okt. 27. 21:34
 1/3 anonim ***** válasza:
Próbáld meg megérteni az algoritmust, és rögtön menni fog!
2016. okt. 27. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Én a helyedben nem így csinálnám. Ugye ha meg akarunk mozdítani valamit, két dolgot kell tudnunk:

- a jelenlegi koordinátáit

- és egy irányt (egy vektort), hogy merre menjen.

Ez úgy fog működni, hogy a test koordinátájához mindig hozzáadom a mozgási vektort valamilyen időközönként. Ha a test az (5, 3) koordinátán van, és van egy (-1, 1) vektor, akkor első mozgatásnál a (4, 4) koordinátára kerül, azt követően a (3, 5)-re és így tovább.


Én is tömböt használnék a megoldáshoz, de:

- azt tárolnám, hogy melyik koordinátán kell megváltoztatni a mozgási vektort

- és mire kell megváltoztatni a mozgási vektort


Ez valahogy így nézne ki:

var Path = [

.. {coord: [5, 3], vect: [-1, 1],

.. {coord: [1, 2], vect: [-1, -1],

.. ...

];

2016. okt. 28. 00:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Koszi a valaszokat.

Mart nagyjabol jo lessz. Px alapjan mozditom,csak az a baj,hogy neha bele log az animacio a masik részébe a html -nek. Ezt hogyan tudom kivedeni?

[link]


animacio kodja:

xT ,yT egy vektor sok x,t kordinatakkal es az animacio:


//------------------------------------------animation start

function myMove(params1, params2) {

var elem = document.getElementById("myAnimation");

var pos = 0;

var i = 0;

var temp = Math.max.apply(null,params2);

var id = setInterval(frame, 20);

function frame() {

if (pos == 350) {

clearInterval(id);

} else {

pos++;

i++;

elem.style.top = (temp-params2[i]) + 'px';

elem.style.left = params1[i] + 'px';

}

}

}



//------------------------------------------animation end


meghivas js:

document.getElementById("myAnimation").innerHTML = myMove(xT,yT);

document.getElementById("zobrazT").innerHTML = vT;



meghivasa pedig:

...

...

html:

<div id ="myAnimation"></div>

</br>

<canvas id="myChart" height="400" width="1000"</canvas>

<div id="zobrazT"></div>

2016. okt. 28. 12:03

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!