Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unityben izometrikus/3D-s...

Unityben izometrikus/3D-s pixeles grafika?

Figyelt kérdés

Arra lennék kíváncsi, hogy hogyan érhetném el, hogy például az izometrikus nézetű játékom "retro" stílusú grafikájú legyen, mint például a Diablo II? Ha már itt tartunk, a Diablo II-ben hogy oldották meg?


2D-ben könnyebb ezt megoldani, mert csak simán pixelesen kell megrajzolni a spriteokat.


De hogyan érhetném el, hogy a 3D-s, vagy az izometrikus játékomban pixeles legyen a grafika? (és jól nézzen ki)


Vagy például az a korai "3D"-s megvalósítás hogyan oldható meg, amikor sprite-ok forognak a kamera felé 3D-s világban? Csak simán quad-okat textúrázok, amiket forgatok a kamera felé?


Köszi a segítséget!



2016. aug. 8. 23:22
 1/1 anonim ***** válasza:

A camera komponensen átpattintod a projection változót perspective ről ortoghraphic ra, aztán tetszőlegesen beforgatod.


Alacsonyabb felbontásban rendereled mint amekkora az ablak, vagy keresel\írsz egy post effectet ami pixelessé varázsolja a képet.


Dio2, meg akkoriban kb minden hasonló játék 2D s volt, ugyanúgy megcsinálták a modelleket mint most, de a végén csak elmentették a renderelt képet és azokat használták a játékban.

2016. aug. 9. 00:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!