Unityben izometrikus/3D-s pixeles grafika?
Arra lennék kíváncsi, hogy hogyan érhetném el, hogy például az izometrikus nézetű játékom "retro" stílusú grafikájú legyen, mint például a Diablo II? Ha már itt tartunk, a Diablo II-ben hogy oldották meg?
2D-ben könnyebb ezt megoldani, mert csak simán pixelesen kell megrajzolni a spriteokat.
De hogyan érhetném el, hogy a 3D-s, vagy az izometrikus játékomban pixeles legyen a grafika? (és jól nézzen ki)
Vagy például az a korai "3D"-s megvalósítás hogyan oldható meg, amikor sprite-ok forognak a kamera felé 3D-s világban? Csak simán quad-okat textúrázok, amiket forgatok a kamera felé?
Köszi a segítséget!
A camera komponensen átpattintod a projection változót perspective ről ortoghraphic ra, aztán tetszőlegesen beforgatod.
Alacsonyabb felbontásban rendereled mint amekkora az ablak, vagy keresel\írsz egy post effectet ami pixelessé varázsolja a képet.
Dio2, meg akkoriban kb minden hasonló játék 2D s volt, ugyanúgy megcsinálták a modelleket mint most, de a végén csak elmentették a renderelt képet és azokat használták a játékban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!