Unity-t ki, hogyan értette meg?
Mozgó négyzet unityben
transform.translate (direction * speed * Time.deltatime) ;
Kérdező tölts le egy jó kis kezdőknek szóló könyvet unityről.
Pl ezt.
Getting Started with Unity 5
De ott van a dokumentáció az unity manual az editorról a scripting meg a scriptelésről az is tökéletes nem fontos a könyv.
Kérdező egyébként valóban ajánlott volna hogy teljesítsed azt a mozgó négyzetet. Pl opengl ben.
Csak annyi hogy scriptel felépíted a kockát létrehozod a vertexeit ez csak 4db pozíció megadása hogy hol legyenek ezután beállítod az oldalakat alkotó háromszögeket egy négyzet két háromszögből áll ezzel mondod meg hogy melyik három csúcs alkosson egy háromszöget . Beállítod a vertexek normáljait ezzel azt mondod meg hogy merre nézzenek a vertexek. Az egyik háromszögedet alkotó vertexek normáljainak az átlaga lesz az az irány amerre a háromszög néz. Azért kell ez, hogy el lehessen dönteni hogy egy object pl négyzet szemben van e egy fényforrással vagy sem.
Aztán ott vannak még az uv koordináták ebből lehet több is egy vertexnek. Ha ezekhez pl egy textúra olyan pontjait rendeled ami csak a textúrád felét foglalja magába akkor csak a textúrád fele fog látszódni a négyzeten.
Amikor mozgatod akkor új pozíciót adsz meg a vertexeinek amikor pedig növeled a méretét akkor pedig bizonyos vertexeit távolítod a többi vertexétől.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!