Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Three. Js kocka forgatása az...

Three. Js kocka forgatása az egér pozíciójába, hogyan?

Figyelt kérdés

Nem hiszem tud valaki segíteni, de hátha. Three.js ben mozgatok egy kockát, és azt szeretném ha a kocka mindig arra fordulna ahol az egér van. Az egér pozícióját sikerült beazonosítanom, de a kocka nem jó irányba fordul.


Van egy olyan kódom:


var rotatePlyer = function (mouse) {

var forward = new THREE.Vector3(0,0,-1);

var mousePos = getMousePositionInTheWorld(mouse); // Ez biztos jó

var axis = new THREE.Vector3().crossVectors(forward, mousePos);

var sinAngle = axis.length(); // |u x v| = |u|*|v|*sin(a)

var cosAngle = forward.dot( mousePos ); // u . v = |u|*|v|*cos(a)

var angle = Math.atan2(sinAngle, cosAngle); // atan2(sin(a),cos(a)) = a

axis.normalize();

player_cube.quaternion.setFromAxisAngle(axis, angle);

};


A kód máshonnan származik, félig meddig innen: [link]


Valaki ötlet?



#three.js
2016. jún. 26. 12:45
 1/1 A kérdező kommentje:
Egy sort rosszul írta így a jó: var forward = player_cube.position;
2016. jún. 26. 13:09

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!