Melyik az egyszerűbb programozási nyelv? C#, vagy Java?
2D-t azt akárhogy, akármivel fogsz tudni csinálni, nem csak java meg c#.
3D grafikát meg úgyis tanulnod kell valamennyit, nyelvtől függetlenül.
Hmm neked a Unity csalás?
Rengeteg olyan dolgot használsz a mindennapi életben ami egyszerűbbé gyorsabbá teszi az életed...
Ilyen gondolat menettel akár eldobhatod a telefonod, a ruháid, mindened és visszatérhetsz a barlangokba és amire magadtól rájössz az lesz amit elértél :) De már így is lenne benne csalás, hisz sokat tanultál már modern emberektől és rengeteg előnyöd lenne a 0-hoz képest...
Az engine-t valakik megírják...kidobhatsz 5-10 évet a haverjaiddal, hogy valami alap enginet összedobj és utána kezdj el játékot készíteni vele, míg a Unity-vel akár 1-2 hónap alatt komplett játékot összetudsz rakni...és ha megfelelő időt áldoztok rá, akkor 1-2 hónap alatt elég jó játékot tudtok összerakni!
Am visszatérve a csalásra, honnan kezdődik a csalás?
Mert ugye a programozási nyelvet is létrehozta már valaki, sőt a számítógépet is...szóval sok-sok olyan lépés van amit már előttetek megvalósítottak, így nektek már nem kell...persze ha akarsz írhatsz 0-ról játékot, de valószínűleg nem tudod, hogy mekkora tudásra van szükséged ehhez...
Matek, fizika mennyire megy? mert egy játékban rengeteg számítás van...
Igazából bármit mondhatok, akkor is ti döntötök. Unityvel gyorsan lehet látványos eredményt elérni, vagy csinálhattok saját játékmotort és X év múlva lesznek ilyen eredményeitek, persze ha közben nem adjátok fel a rengeteg tanulást, munkát...
Szóval ha nektek az jobban fekszik, akkor csináljatok saját motort :)
Nekem a kérdésből és a válaszaidból az jött le, hogy ti még nagyon a felszínt kapargatjátok. Idővel ti is rájöttök majd, hogy nem olyan egyszerű a dolog, pontosabban bizonyos szemszögből nézve egyszerű, csak rengeteg tanulás, fejlődés és fejlesztés előzi meg...
Első körben próbáljatok valami eredményt produkálni, hogy ne fagyjon alá a lelkesedésetek, később belefoghattok akár saját enginebe, ha még akarjátok, de jussatok el arra a szintre, hogy tudjatok engine-t készíteni, először is programozni és angolul tanuljatok meg...
23F
Az elején természetesen nem kell játék motor. Tanuld meg, értsd meg hogyan működnek a beviteli eszközök, hogyan működik a képmegjelenítés, mitől szólal meg a hang...
Ezekre írj egy kis 'előtanulmányt'.
Én a mai napig is sokszor egy kisebb programmal kezdem, kihegyezve a legfőbb problémára, majd később ennek a forrását felhasználom.
Hogy a játékmotor mennyire csalás, erre csak azt lehet mondani, hogy kismillió komponens, lib létezik minden nyelvhez, ha azokat telepíted és használod fel akkor az nem az ?
Talán még annyit, ha két év alatt szinte semmi sem ragadt rátok a Java-ból, akkor el kell gondolkozni egy másik, talán ember barátabb nyelven, amit meg is értetek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!