Melyik az egyszerűbb programozási nyelv? C#, vagy Java?
Nem igazán értem, hogy mit jelent a "két éve Java-ztok", ha "semmi sem ragadt rátok", de mindegy is.
- Ha Java-t már láttatok, akkor szerintem (is) azzal folyt... kezdjétek.
- Az angol elengedhetetlen a programozáshoz.
- Vannak magyar Java könyvek, 5-ös Java-hoz biztosan, az indulásnak jó lehet. Közben tanuljatok angolul. Utána majd szép sorban nézzétek meg a 6, 7, 8 újításait.
- A játék témát még 2-3 évig tegyétek be a fiókba.
Ha a Java-ból már rátok ragadt az "int" meg a hasonló "függvények" akkor ne hagyjátok ott. A C# szinte ugyan olyan mint a Java és nem könnyebb benne játékot fejleszteni.
Sok sikert a játékhoz!
Köszönöm szépen a válaszokat. :)
Akkor egyenlőre maradunk a Java-nál, és akkor kisebb applikációkkal próbálkozunk majd. :)
Két év alatt rátok ragadtak a beépített típusok? :D
Gondolom önerőből csináljátok, de két év alatt már nyugodtan el lehet jutni mondjuk a tervezési mintákhoz (hamarabb is, meg később is, csak gondolom nem minden időtöket erre fordítjátok)
Hát nem tudom mennyire gondoljátok komolyan, de én 0-ról 2 év alatt rengeteget tanultam anno, többet, mint, hogy "int" meg pár függvény.
Ha 0-ról akartok teljes játékot írni, akkor a java szerintem jobb lehetőség.
Ha mondjuk akartok egy játékmotort használni, akkor Unity-ben tudtok C#-ban kódokat írni és elég gyorsan elérni látványos dolgokat.
Akármelyiket is választjátok mind2 intenzív tanulást igényel, ha még csak az int-nél jártok...
Az a gond, hogy nem vagytok jó angolosok, így óriási hátránnyal indultok...szóval erre is edzeni kell, mert óriási előnyre tesztek szert, ha megértitek a leírásokat, a videó alatt levő magyarázatokat...
Milyen játékot szeretnétek csinálni? lehet első körben az angolra való edzéshez egyszerűbb lenne, valami online játékkal játszani, hogy játszva tanuljatok, több motivációtok legyen...
23F
Ömm, igazából nem olyan intenzíven foglalkoztunk vele, hanem összesen 2 évig, de ugye abból 1.5 minecraft volt, a maradék pedig azzal ment el, hogy eclipse-ben próbáltam egy 3D játékot összehozni egy tutorial sorozat alapján... Az volt a legfőbb probléma, hogy eszembe sem jutott még akkor, hogy kellene figyelni, hogy mit mond a csávó. Egyébként azért nem figyeltem, mert Angol sorozat volt... Akit érdekelne, a ThinMatrix-tól néztem. https://www.youtube.com/watch?v=VS8wlS9hF8E&list=PLRIWtICgwa..
Egyébként válaszolva a kérdésekre, teljesen változó játékokat szeretnénk összehozni... A Unity-n gondolkodtunk, csak az mégsem olyan hiteles... :D Úgy szeretnénk, hogy "csalás" nélkül készítsük el a játékot. Mert ugye az Unity az már ad egy alapot, amin tudsz dolgozni... Ami valljuk be, hogy nagyon nem hátrány, de amikor teljesen magadtól szeretnél összehozni valamit, ahhoz már jah.. :D Egyébként egy-két projektet unity-ben tervezünk, mert én akármilyen Java tudással is gondolkodom, nem tűnik úgy, hogy például egy GTA V-t engine nélkül össze lehetne hozni benne... Amúgy legelső játékként ilyen felülnézetes kis 2D-s snake gamere gondoltunk... Utána szépen lassan fejlesztgetnénk tovább a tudást, és jobb játékokat készítenénk. Ugye panaszkodtam én már a múltkor is magamnak, hogy miért nem tudok angolul, mert ugye ebben a sorozatban is a csávó nagyon jól illusztrálja és el is mondja, hogy mi mire való, és mit miért kell, és mit hogyan kell... Csak ugye most fogok gimibe menni, a többiek pedig rendszergazda suliba mennek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!