Ki ért a c++ hoz?
töltsünk fel 50 elemű tömböt -3 tól 3 ig egész számokkal számláld meg hány db 0 található a tömben.
a programot code blocks c++.
nagyon szépen köszönöm a sgítséget !!





Az algoritmus
1. "Nullák száma" egész változónak az értékét 0-ra állítod.
2. Létrehozol egy ciklust, ahol a ciklusváltozó - nevezzük i-nek - 0-tól 49-ig megy.
3. A ciklusmagban: ha a tömb i. eleme megegyezik 0-val, akkor növeld meg eggyel a "Nullák száma" változó értékét.
4 . A cikluson kívül írd ki a "Nullák száma" változó értékét.





#include <cstdlib>
#include <iostream>
#include <time.h>
using namespace std;
int main()
{
int tomb[50];
int db = 0;
srand(time(NULL));
for (int i = 0; i < 50; i++)
{
tomb[i] = (rand() % 7) - 3;
cout << tomb[i] << " ";
}
for (int i = 0; i < 50; i++) if (tomb[i] == 0) db++;
cout << endl << "Nullák száma: " << db << endl;
system("PAUSE");
return 0;
}





Akik - újfent - lepontoztak elárulnák, hogy miért ?
Tudtommal ez az oldal azért van, hogy segítsünk másoknak akik ide fordulnak. Senki sem úgy pottyant ki ama bizonyos helyről, hogy kente-fente a programozás alapjait bármely nyelven.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!