OpenGL raytracing: felület hullámosítása?
Figyelt kérdés
Sziasztok!
Milyen egyenletekkel, és algoritmusokkal tudnám megoldani azt, hogy egy egyébként sima felületen 2 különböző forrásból körhullámok generálódjanak?
Animálás nem kell, visszaverődés nincs, de a hullámok egymással reakcióba lépnek.
Szóval csak egy sima álló képet kell csinálni, amiben az egész felületet belepik a hullámok, a két forrásból kiindulva, úgy, hogy közben egymást is figyelembe veszik.
Hogyan írható le egy hullám terjedése térben?
Előre is köszönöm a segítséget!
2016. ápr. 17. 01:11
1/3 anonim válasza:
Már nem kell válaszolni, lejárt a határidő :D
Egyébként CPU-val kell csinálni, nem OpenGL-lel.
2/3 A kérdező kommentje:
Azért még érdekelne.
2016. ápr. 18. 07:02
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!