Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » OpenGL raytracing: felület...

OpenGL raytracing: felület hullámosítása?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Milyen egyenletekkel, és algoritmusokkal tudnám megoldani azt, hogy egy egyébként sima felületen 2 különböző forrásból körhullámok generálódjanak?

Animálás nem kell, visszaverődés nincs, de a hullámok egymással reakcióba lépnek.

Szóval csak egy sima álló képet kell csinálni, amiben az egész felületet belepik a hullámok, a két forrásból kiindulva, úgy, hogy közben egymást is figyelembe veszik.

Hogyan írható le egy hullám terjedése térben?


Előre is köszönöm a segítséget!


2016. ápr. 17. 01:11
 1/3 anonim ***** válasza:

Már nem kell válaszolni, lejárt a határidő :D


Egyébként CPU-val kell csinálni, nem OpenGL-lel.

2016. ápr. 18. 00:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Azért még érdekelne.
2016. ápr. 18. 07:02
 3/3 anonim ***** válasza:
2016. ápr. 18. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!