Orientált objektum programozásához milyen nyelvet érdemes tanulni? Delphi? C#? Vagy melyik?
Egyszerű játékot szeretnék csinálni,olyasmit,mint amit Game Maker-el is lehet,talán kicsit egyszerűbbet.
Csak annyi,hogy tudjak mozgatni egy adott valamit a képernyőn.
Orientált objektum helyett Objektum orientált. De ok.
Ez így önmagában egy paradigma.
Lásd: [link]
Hogy, ezt milyen nyelvvel alkalmazod, hát van sok:
Lásd: [link]
Mivel te játékot (ahogy mindenki más) akarsz csinálni (csak hogy 99,99% másnapra be is fejezi), azt több módon meglehet valósítani:
- te írod meg nyersen (a 99,99% nem veszi a fáradtságot)
- vagy használsz valami fejlesztő környezetet. Pl. Unreal Engine-t (csak hogy: ezt is meg kell tanulni használni, és a 99,99% ott is hagyja, mert nem jut 1-ről 2-re félórán belül).
Olyan nincs (félre értéseket elkerülve), hogy 2-3 kat-kat és behúzom és működik és nagyszerű.
Ezt szépen ellehet felejteni.
Már csak annyi van, hogy az ilyesmi nem az első lesz, hanem az ezredik, tízezredik.
Az első az lesz, hogy egyáltalán forduljon a kezed alatt bármi kód.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!