Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan tervezik a játékok...

Hogyan tervezik a játékok grafikáját, az effekteket, mozgásokat?

Figyelt kérdés
Milyen programmal lehet megtervezni egy játék grafikáját?A mozgást azt gondolom javában megtudják programozni hogy melyik objektum merre mennyit.De viszont azt hogy milyen a környezet meg ilyeneket milyen programmal csinálnak?És hogy rakják össze a kóddal hogy működjön?
2016. febr. 27. 12:17
 1/5 anonim ***** válasza:
0%
nem megy ez neked fogalmad sincs az egészről. hanyagold.
2016. febr. 27. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
0%

milyen kód?Tudod van olyan hogy játék motor(grafikai motor)!Ez azt tudja hogy ezzel a programmal tervezik meg a játékot,és ezek a programok ingyenesek/ vagy fizetősök!De van egy kezdőcsomagjuk amik ingyenesek!De te most csak úgy játékot akarsz tervezni?:D

Kb 1-2 év mire egy Far Cry féle játékot összetudnál hozni!(Ha értenél hozzá,de nem nagyon értesz hozzá ahogy látom!)Egyébként különféle nyelvek vannak!Nem pedig kódok!

2016. febr. 27. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
54%
Grafikát a graphic designer tervez, de ahhoz hogy bekerülhessen egy játékba előtte le kell 3d modellezni, majd ezt textúrázza a graphic designer(photoshop, gimp, substance designer), majd meganimálják egy 3d modellező szoftverrel(blender pl). Ezek közül mindegyik olyan feladat amiknek a kitanulása éveket vesz igénybe és tehetség is kell hozzá. Effektek megint egy külön műfaj.
2016. febr. 27. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
#2 Te is jó hülye vagy látom:) Ha ilyen egyszerű lenne a játék tervezés, hogy 1-2 év alatt megcsinál 1 ember 1 játékot akkor mindenki magának fejlesztené és csinálná a játékokat nem pedig vásárolnák:) Csak úgy szólok, hogy általában 3-4 év mire CSAPAT/CSAPATOK ismétlem, hogy értsd:) CSAPAT/CSAPATOK megcsinálnak ilyen játékokat:)Szóval legközelebb csak akkor oktass ki valakit ha értesz is a témához:)
2016. febr. 28. 00:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Játékiparban általában 3ds max ot használnak modellezésre, animálásra mayát(már ha a keret engedi), textúrázásra millió és egy program van(teljesen procedurálistól a kézi festésig).

Beolvassák a vertexeket aztán durr bele.

2016. febr. 28. 03:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!