Modellek importálásánál Z mutat felfelé, és nekem Y kell?
Figyelt kérdés
Unitybe szeretnék importálni WoW-os modelleket, csak az a baj, hogy a Unity szerint Y mutat felfelé, míg a modelleknél a Z mutat felfelé. Hogyan tudnám ezt megcserélni?2016. jan. 18. 09:05
1/6 anonim válasza:
2/6 A kérdező kommentje:
Igen, de én nem Unity-ben szeretném megoldani, mert ezzel a módszerrel az egész struktúrámat újra kéne írnom. A magában a modellben szeretném átalakítani.
2016. jan. 18. 11:17
3/6 A kérdező kommentje:
3 DS Max-ban megtaláltam az exportálási beállításoknál, de unityben még mindig rossz :(
2016. jan. 18. 12:36
4/6 anonim válasza:
"ezzel a módszerrel az egész struktúrámat újra kéne írnom"
Waaaaat
5/6 anonim válasza:
Izgalmas tema lehetoseg: Hogyan forgassuk el a modelleket, majd egy darab bool valtozo segitsegevel meg is tudod allapitani, hogy kell-e forgatni.
A transzformacios matrixokat meg nem olyan huu de bonyolult hasznalni - ha igen, akkor tulzottan elorehaladtal, es nincs alapozasod eleg meg :)
6/6 anonim válasza:
Ilyenkor szoktak adaptert (átalakítót) írni. A te helyzetedben ez nem is bonyolult, csak forgatni kell.
1 0 0
0 0 1
0 -1 0
...vagy a -1 és az 1 felcserélésével, ezt tesztelned kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!