Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Ti mennyit kerestetek eddig...

Ti mennyit kerestetek eddig google store-on és milyen alkalmazásokkal?

Figyelt kérdés
Értelem szerűen az válaszoljon, aki már keresett ott pénzt!
2016. jan. 2. 00:13
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
90%
Akik nagyon védik azt, hogy simán megéri az egész, és biztos bejön majd pénz, azoknak az egész érvelése arra van felépítve, hogy majd biztos letöltik ezren. Kérdezném őket: Honnan tudjátok ti ezt biztosan?
2016. jan. 3. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:

"hát én 100k forintnak is örülnék, ha hobbiprogramozásból ennyi plusz jövedelmem lenne..."

Hobbiprogramozásból? Ja, abból nem lesz.

2016. jan. 3. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
89%

erről volt egy cikk. Azt taglalta, hogy a plyastore-ra fejlesztők mennyit is keresnek. Stat adatokkal, számításokkal, stb. (talán indexen? Keressetek rá)

A 93 % vagy semmit nem keres, vagy nagyon keveset, annyira keveset, hogy említésre is érdemtelen. A nagy pénzt 1 %-nál kevesebb fejlesztő vagy fejlesztői csoport viszi haza. Az iOS-re fejlesztők esetében a szórás ennél nagyobb volt, ott sokkal többen vittek haza jó pénzeket, de iOS-re fejleszteni is keményebb mint androidra.

2016. jan. 4. 02:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
81%

"A 93 % vagy semmit nem keres, vagy nagyon keveset, annyira keveset, hogy említésre is érdemtelen. A nagy pénzt 1 %-nál kevesebb fejlesztő vagy fejlesztői csoport viszi haza. Az iOS-re fejlesztők esetében a szórás ennél nagyobb volt, ott sokkal többen vittek haza jó pénzeket, de iOS-re fejleszteni is keményebb mint androidra."

De látod, itt ez senkit sem érdekel. Itt mindenki azt akarja hallani, hogy "persze, este TV előtt másfél óra pötyögéssel kőgazdagra keresed magad!", "az idióta ny.európaiak, amcsik, minden szarra pénzt adnak ki, simán össze tudsz hozni pár ezer fizetős letöltést!" Ha nem ezt mondod, akkor köcsög, lehúzó magyar vagy. A tények és a racionalitás senkit nem érdekel, sőt, még te leszel a rosszarc. Meg lehet nézni a százalékokat.

2016. jan. 4. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:

#13

"iOS-re fejleszteni is keményebb mint androidra"

Ezzel egyáltalán nem értek egyet, a fix hardver és oprendszer számottevően leegyszerűsíti a fejlesztést. Az egyetlen hátránya az androidos fejlesztéssel szemben, hogy apple cuccokat kell venned és b uzinak néznek.

2016. jan. 4. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
Erről eszembe jutott az a srác, aki vastagra szedte magát egy teljesen agyament ötlettel. CSinált egy tök üres weboldalt, amit felbontott 1 millió pixelre, és pixelenként 1 dollárért lehetett reklámfelületet bérelni rajta. És bevált :D
2016. jan. 4. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:

"Ezzel egyáltalán nem értek egyet, a fix hardver és oprendszer számottevően leegyszerűsíti a fejlesztést. "


Akkor ennek, javaslom nézz utána.

Éppen fordítva van, mint gondolod.


Az iPhone hardvere tipusonként változó, még a procija is. Ezzel szemben az androidnál egy és ugyanazon procit programozod, a virtuális gépet, ráadásul azt is JAVA-ban.

2016. jan. 5. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:

#17

Típusonként persze, hogy változó, hogy adnák el ugyanazt a hardvert kétszer?? Androidnál viszont minden egyes gyártó azt csinál az oprendszerrel és a hardverrel amit csak akar, ios nél legfeljebb 6-7 eszközön kellene tesztelned(ha tabletre is dolgozol, és nem csak a legfrissebb modellre), androidnál ez a szám bőven 50 felett lenne. Aztán ott van az a tény is, hogy az androidos eszközök hardvere változatos, ha a legnagyobb piacot akarod elérni a 100$ os telefontól a high-end kütyüig mindenen jól kell futnia, és a lehetőségekhez képest jól is kell kinéznie - na, ez nem egyszerű feladat. Ezzel szemben ios nél mondhatod, hogy támogatod a jelenlegit, meg az előző generációt aztán viszlát.

Ilyen szempontból ugyanaz a helyzet, mint a pc-konzol fejlesztéseknél, mivel nem tudják konkrétan a célhardverre optimalizálni a cuccokat minden szarabbul fut pc n, mint valójában kéne neki - ezzel szemben a konzolos játékok sok esetben megdöbbentően szépek még évekkel a konzol bemutatkozása után is.

2016. jan. 5. 01:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:

Dehogy.

Az lényegtelen, hogy van legalább 2-3000 féle hardver. Az android mindegyiken ugyanaz ami nem egyéb, mint egy grafikus framework és egy java-szerű virtuális gép. Erre van api. A felsőbb verziók viszont lefelé kompatibilisek.

2016. jan. 5. 02:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:

"mivel nem tudják konkrétan a célhardverre optimalizálni a cuccokat minden szarabbul fut pc n, mint valójában kéne neki - ezzel szemben a konzolos játékok sok esetben megdöbbentően szépek még évekkel a konzol bemutatkozása után is."


A meglátásaid érdekesek, figyelemreméltóak, de sajnos a végkövetkeztetéseid információhiány okán hibásak.


Nem azért shit egy konzol PC átirata, mert nem tudják a célhardverre optimalizálni, hanem azért mert a PC nem célhardver. A PC általános célú számítógép. A konzol, na az célhardver. Az úgy van tervezve, az és csak az van benne, ami kell. Ezzel szemben a PC mindenre jó, de semmire sem 100 %-ban.

2016. jan. 5. 02:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!