Hogyan dolgozik egy programozó?





"hogy oldják meg hogy minden tökéletesen működjön?"
Bugokkal :D





Mindig az adott cég hatarozza meg, hogyan történjen a munkavegzes, mint minden más munkahelynel. Kezdokre, elsőnaposokra sokszor aprosagokat, robotmunkat biznak, hogy szokja a rendszert, megismerje a folyamatokat, ilyesmi. Én az első napomon template fájlokban cserelgettem szovegeket lokalizalhato valtozokra. Ez viszonylag egyszeru, de megismered az egész rendszert, plusz ugye az ilyen kulimunkat mindig csak tolja maga előtt mindenki. ;)
A csoportmunkara meg szintén bejaratott rendszerek vannak, cegenkent más, van ahol csak verziokovetes, van ahol komplett management-rendszer van rá, stb. Elso pár napban úgyis ezeket kell megismerni, be kell illeszteni téged a céges architekturaba.





"ugyanazon a projekten több programozó is dolgozik, és ezt hogy oldják meg hogy minden tökéletesen működjön?"
Ha rendesen meg lett tervezve a szoftver (tehát nem csak leülünk és elkezdjük írni), akkor részekre lehet bontani, és a részek egymás között szigorúan definiált interface-eken keresztül kommunikálnak. Ez lehet egy protokoll, adatstruktúra, konkrét osztály-interface, függvény prototípusok, stb. Ha ezekhez tartja magát a melós, akkor nagy baj nem lehet, legalábbis a modulok együttműködésében. Mondjuk ettől még el lehet szúrni ezernyi más helyen is. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!