Hogyan kell játékot készíteni, írni?
FPS játékot is adnak ki tapizós képernyőre, szóval emiatt ne aggódj.
A unity-nek pedig pont az a lényege, ha jól tudom, hogy könnyű (szinte) bármilyen platformra fordítani (bár nem vagyok unity-s fejlesztő) de jókat hallottam róla, úgyhogy én is azt javaslom.
¤ Kezdj el programozni tanulni. js, java, c#
¤ Ne játékokban gondolkodj először!
¤ Ismerkedj az objektumorientált szemlélettel!!!
¤ Tanulj meg modellezni, texturázni.
¤ Gyakorold a matekot... matrixok jól jöhetnek.
while(gameState == GameState.running)
{
input();
ai();
physics();
gamelogic();
render();
}
Nem bonyolult ez, nem értem a többiek miről beszélnek!![de, az, azért írták, hogy keress csapatot mert minden lassan készül el ami 3d - csak viszonyításképpen, én lassan két éve foglalkozok 3d modellezéssel, még mindig nem üti meg a AAA szintet úgy, hogy egy hero objecten előfordul, hogy 8-9 napig dolgozok, programozni ~6 éve kezdtem komolyabban tanulni és most vagyok azon a szinten, hogy valószínűleg(!) meg tudnék csinálni mindent amit szeretnék - ez persze távolról sem azt jelenti, hogy mindenhez értenék, csak épp a játéklogikán kívül nem érdekel semmi komolyabban).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!