Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan kell játékot készíteni,...

Hogyan kell játékot készíteni, írni?

Figyelt kérdés
Sziasztok!Már régebben nekikezdtem egy ps játék tervezésében.Mindent megterveztem,pálya,szereplők,rejtvények...csak nem tudom,hogyan lehetne ezt létrehozni.Főleg a Haunting Ground-ra hasonlít.Bármilyen segítséget köszönök!Ui:Bocs a helyesírásért telóról írok,a netem is akadozik.

2015. nov. 22. 23:28
1 2 3
 11/28 anonim ***** válasza:
A platformra mejd térj vissza akkor, ha megismerkedtél a Unityvel, van 2 év programozói tapasztalatod és ránézésre meg tudod saccolni, hogy hány polygonból áll egy adott modell.
2015. nov. 23. 00:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/28 A kérdező kommentje:
Mert én nem csak a grafika miatt aggódtam,hanem az irányítás is bonyolult lenne szerintem telefonra,a feladatok is olyanok,hogy nem lenne jó telóra.Ez csak az én meglátásom...csak azért írom,mert szerintem a Haunting Ground se menne olyan jól,mint pcn.
2015. nov. 23. 00:56
 13/28 anonim ***** válasza:

FPS játékot is adnak ki tapizós képernyőre, szóval emiatt ne aggódj.

A unity-nek pedig pont az a lényege, ha jól tudom, hogy könnyű (szinte) bármilyen platformra fordítani (bár nem vagyok unity-s fejlesztő) de jókat hallottam róla, úgyhogy én is azt javaslom.


¤ Kezdj el programozni tanulni. js, java, c#

¤ Ne játékokban gondolkodj először!

¤ Ismerkedj az objektumorientált szemlélettel!!!

¤ Tanulj meg modellezni, texturázni.

¤ Gyakorold a matekot... matrixok jól jöhetnek.

2015. nov. 23. 01:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/28 anonim ***** válasza:

while(gameState == GameState.running)

{

input();

ai();

physics();

gamelogic();

render();

}


Nem bonyolult ez, nem értem a többiek miről beszélnek!![de, az, azért írták, hogy keress csapatot mert minden lassan készül el ami 3d - csak viszonyításképpen, én lassan két éve foglalkozok 3d modellezéssel, még mindig nem üti meg a AAA szintet úgy, hogy egy hero objecten előfordul, hogy 8-9 napig dolgozok, programozni ~6 éve kezdtem komolyabban tanulni és most vagyok azon a szinten, hogy valószínűleg(!) meg tudnék csinálni mindent amit szeretnék - ez persze távolról sem azt jelenti, hogy mindenhez értenék, csak épp a játéklogikán kívül nem érdekel semmi komolyabban).

2015. nov. 23. 01:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/28 anonim ***** válasza:
Ez a Haunting Ground szerintem ugy szuletett, hogy a Capcom nyomott egy ctrl+c - ctrl+v -t a Resident Evilre.
2015. nov. 23. 04:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/28 A kérdező kommentje:
Utolsó előtti köszi a választ!Utolsó,hát nem értek veled eggyet.A Resident Evil sokkal szarabb,mint a Haunting Ground!Sokkal izgalmasabb,jobb folytathatnám itt sokáig,hogy milyen sok külömbség van a kettő között
2015. nov. 23. 06:55
 17/28 A kérdező kommentje:
Ja,bocs most vettem észre "egyet",bocs csak gyorsan írtam.De a lényeg a lényeg a HauntingGround sokkal jobb,mint a Resident Evil!És majdnem semmi hasonlóság nincs a kettő között
2015. nov. 23. 07:15
 18/28 anonim ***** válasza:
Grafika, iranyitas, kameramozgas, jatekmenet erre ertettem a hasonlosagot csak.
2015. nov. 23. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/28 anonim ***** válasza:
Unity3D a használható engine-ek legalja, pont olyan indie fejlesztőknek készült mint amilyen te is lenni akarsz. 2-3 hét intenzív tanulás után már tudsz csinálni valami nagyon alap dolgot ami hasonlít arra miatt szeretnél, utána már csak tanulás+ kézügyesség kérdése.
2015. nov. 23. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/28 A kérdező kommentje:
Rendben!Akkor megpróbállom ezt a Unityt .Köszi!
2015. nov. 23. 16:18
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!