Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Használjak WebGl-t vagy ne?

Használjak WebGl-t vagy ne?

Figyelt kérdés
Nagy dilemmában vagyok, szeretnék írni egy böngészős játékot, de szükségem volna a 3D-re. Ha használok WebGL-t, akkor gyorsabban kész leszek, de nem fog minden eszközön futni. De ha nekem kell megírnom a megjelenítést, akkor lehet hogy már mindenkinek webGL futtatásár alkalmas eszköze lesz, mire kész leszek vele :D persze kis túlzással. Mi legyen?

2015. nov. 22. 11:42
 1/4 anonim ***** válasza:
Felesleges saját motort írnod. Mindenkit nem tudsz kiszolgálni, ebbe bele kell törődni.
2015. nov. 22. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Az esetek 99%-ában nyilván, de mi van ha a potenciális cèlközönségem pont az akik nem tudnak ilyet futtatni? Mert akik tudnak, azoknak már íródott pár olyan játék amivel ha akarnék sem tudnék versenyezni.
2015. nov. 22. 12:02
 3/4 anonim ***** válasza:

> de mi van ha a potenciális cèlközönségem pont az akik nem tudnak ilyet futtatni?


Akkor meg triviális, hogy nem használod. Nem?

2015. nov. 22. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Igen de ebbe utána gondoltam bele. :) egyébként nincs másik js library, ami 3D-ben segít WebGL használata nélkül?
2015. nov. 22. 19:33

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!