Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogy kell ezt a feladatot...

Hogy kell ezt a feladatot megoldani?

Figyelt kérdés

SZÁMLÉTRA: A és B játékos fölváltva mondanak egy számot 1 és 10 között. A bemondott szám hozzáadódik az előzőekhez. Az nyer, akinek az utolsó hozzáadott értékével az összeg 100 lesz


GÉPÍRÓJÁTÉK: Írjon egy játékprogramot, amely egy véletlenszerűen összeállított kisbetűkből álló karaktersort tol be a képernyőre bal szélről úgy hogy a már bent lévő karakterek minden lépésnél egyel jobbra tolódnak és egy újabb véletlenszerűen választott kisbetű jelenik meg a bal szélen. A játékos a megfelelő betű leütésével el tudja tüntetni a jobb szélső karaktert, de mindig csak azt. Ha a sor átér a túloldalra (a játékos túl lassú), vége a játéknak. A játékos akkor tudjon először betűt törölni, ha már legalább tíz betű van a képernyőn. A program q billentyűre lépjen ki!


2015. nov. 19. 09:51
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:

SZÁMLÉTRA:

A játékos mond egy számot, majd a B és ismét az A majd a B és ismétlődve. Minden ciklus végén meg ellenőrződ a summa értékét. Csoki.


GÉPÍRÓJÁTÉK

Ez bonyolultabb, mert eseménykezelést is be kell vetni, hogy ne várjon 7/24ben az inputra, hanem akkor érzékelje, mikor lenyomod.

Kiíratása, meg nem más mint a echo/print-el való játszadozás...

2015. nov. 19. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Igen es a folYamatat leirnad ?
2015. nov. 19. 10:33
 3/16 anonim ***** válasza:

A gépírós nem pontosan az amit írtál mert én csak random karaktert fűzök hozzá a karakterlánchoz, de egy plusz metódussal simán megcsinálod hogy random hosszúságú karakterlánc fűződjön hozzá egy karakter helyett.


Számlétra:

a <- egész

b <- egész

ciklus amíg (a < 100 és b < 100){

a_mond <- be(egész)

a <- a+a_mond

b_mond <- be(egész)

b <- b+b_mond

}

kiír(a>b ? a : b)



Gépírójáték:

karakterek <- tömb(a-z)

szélesség <- egész //ezt megadod hogy hány karakternél van vége a játéknak


karaktersor <- string


ciklus amíg (hossz(karaktersor) <= szélesség){

ha(leütött_billentyű == billentyű("q")){

kilép()

}

ha(leütött_billentyű==billentyű(megfelelő_billentyű_törléshez)){

ha(hossz(karaktersor) > 10){

karaktersor <- substring(0, hossz(karaktersor)-1)

}

}

random_karakter <- karakterek[random]

karaktersor <- random_karakter + karaktersor

}

2015. nov. 19. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:

a gépírós játékban annyit segítek, hogy hogyan lehet "eltüntetni" és újra kiírni console-n.


public class Main {


public static void main(String[] args) throws InterruptedException

{

String szoveg = "almáspitetöltöttkáposztávalésszalonnáslekvárosfasírttal";

for(int i = szoveg.length(); i>0; --i)

{

System.out.print(szoveg.substring(i));

Thread.sleep(700);

for(int j =0; j < (szoveg.length()-i); ++j)

{

System.out.print("\b");

}

}

}

}


(ez java-ban van, írd át arra a nyelvre amiben kell..)

2015. nov. 19. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:

9. CÍMLETEZŐ: Írjon programot, mely egy tetszőlegesen megadott pénzösszeget a lehető legnagyobb címletekre bontja, majd kiírja, hogy melyik címletből mennyit, és milyen összegben használt fel.

10. MINI AMŐBA: Egy 4x4-es rácsos mezőben két játékos fölváltva teszi ki a jelét. Az nyer, akinek előbb sikerül 3 saját jelet egy vonalban elhelyeznie (vízszintesen, függőlegesen vagy átlósan).

11. TOLOGATÓS: Ketten felváltva tologatják ugyanazt a bábut egy sakktábla (8x8-as mező) bal alsó sarkából indulva. Mindig csak egy négyzetrácsnyit lehet vagy fölfelé, vagy jobbra, vagy jobbra fölfelé átlósan tolni. Az nyer, akinek sikerül a bábut a jobb fölső sarokba tolnia.

12. SZÁMLÉTRA: A és B játékos fölváltva mondanak egy számot 1 és 10 között. A bemondott szám hozzáadódik az előzőekhez. Az nyer, akinek az utolsó hozzáadott értékével az összeg 100 lesz.

13. FORINTOSOK: Van 100db egyforintos. Az A játékos elvesz belőle 1 Ft-ot, majd a B játékos minimum 1, maximum az eddigiek dupláját veszi el, és így tovább felváltva veszegetnek el. Az nyer, aki az utolsó forintost veszi el.

14. GYUFAJÁTÉK: Az asztalon lévő 25 szál gyufából felváltva vesz el A és B játékos 1, 2, vagy 3 szál gyufát. Az nyer, aki utoljára tud venni a halomból.

15. CSEREBERE: Generáljon a számítógép 7 számot (véletlen számok), írja ki sorszámozottan. A játékosnak legyen az a feladata, hogy a számsort növekvő sorrendbe tegye. A „melyik számot cseréljem melyikre” kérdésre válaszolva a gép írja ki a felcserélt sorrend utáni sorszámozott számsort. A cserebere addig menjen, amíg a játékos cserélni akar. Ha már nem akar, akkor a gép írja ki, hogy valóban növekvő sorba rakta-e a számsort, mennyi cseréből, és kérdezze meg, akar-e új számsort a játékos. Ha a cserélések után nincs növekvő sorban a számsor, akkor írja ki, hogy ez nem jó, cserélni kell még. Adjon lehetőséget újból a cserére.

16. TOTÓTIPPEK: Töltsön ki egy totószelvényt a billentyűzetről, majd sorsoltasson ki véletlen számokból is egy sort.(1, 2, vagy x), majd vesse össze a tippjeit a kisorsolt eredménnyel. Mondja meg, hány találatot ért el!

ezekre is kéne válasu

2015. nov. 19. 12:06
 6/16 SimkoL ***** válasza:
100%
Te, ezek után elgondolkoztam: a nevemre ne vegyelek ?
2015. nov. 19. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
100%
Remek kis feladatbank. Aki gyakorolni szeretne, annak tökéletes lesz, de az biztos, hogy nem írjuk meg helyetted!
2015. nov. 19. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
Milyen szakon tanulsz és hol? (elég a szak és hogy főiskola/egyetem/okj/középiskola)
2015. nov. 19. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
100%

17. SAKK: Készítsen olyan sakkprogramot, ami megveri a tanárt. Plusz pontokért készítsen olyan animációt, amivel a sakkfigurák elevennek néznek ki, mint a Harry Potterben.


18. VERSENY: Készítsen autószimulátort, amelyben egy poszt-apokaliptikus pályán kell versenyezni Hot Wheels autókkal. Plusz pontokért legyen benne multiplayer.


19. KÁVÉ: Készítsen olyan programot, amely kávészagot szimulál. Legalább 5 különféle kávéfajtából lehessen választani. Plusz pontokért Android telefonon is menjen.

2015. nov. 19. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 SimkoL ***** válasza:
100%
#9: és hol a rum vagy a tejszín ???
2015. nov. 19. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!